Skip to main content

Nog nooit voel ik me zo alleen..

Ik heb een vrienden groep of HAD een vrienden groep maar ik voel me daar niet zo fijn. Ik word ook snel jaloers als ik van die populaire kinderen in zn giga groep lol zien hebben en ik wil me daar bij passen. 

Ik heb nog contact met 1 iemand uit de `oude` vriendengroep en dat waardeer ik enorm maar die zegt dat het flirtend over komt terwijl dat niet echt mijn bedoeling is. Op school zijn er wel wat kinderen die ik mag tuurlijk maar er zijn ook kinderen waar ik een schijthekel aan heb en ben er onderhand wel klaarmee wat hij doet.  De vrienden die ik had zijn niet meer de vrienden met wie ik om wil gaan, Iedereen zit onderhand aan de alcohol.  Ik zit nu enorm in een dipje had dat gister ook en ik heb het idee dat ik moet leven op de manier om die ene vriend te houden. 

 

Ik leef omdat ik moet leven maar het leven put me soms enorm uit en het gebeurt de laatste tijd te vaak

Heyy

De meeste grote vriendengroepen houden het nooit lang vol, fijn dat je nog contact hebt met 1 iemand maar miss moet je je eens afvragen hoe gezond dat voor je is. Ga praten met de kinderen uit je klas die je wel aardig lijken. Miss vorm je zo wel een hele nieuwe vriendschap. Of voeg personen uit je stad of van je school of snapchat of instagram, dit helpt ook vaak. Ga aan de praat met mensen!

Suc6 en sterkte.

Love.


Reageer