Vraag

ik voel me al 3 jaar ongelukkig

  • 17 August 2023
  • 5 reacties
  • 66 Bekeken

Reputatie 3
Badge

haha grappig, vandaag 17 augustus ben ik jarig, maar eigenlijk ben ik helemaal niet zo blij of vrolijk. het liet me juist denken aan dat ik weer een jaar niet gelukkig ben geweest. ik denk veel aan de dood. en daarbij mezelf dood maken. ik heb al aan zelfbescadiging gedaan, ik ben nu 1 jaar clean. maar toch wil ik het nog. er is zo’n drang naar die andrenaline. ik moest daardoor zonder dat ik het wou naar een psycholoog. maar door problemen tussen ouders en een verhuizing door onveiligheid heb ik het af gezegd. ik zou nu hier een nieuwe moeten krijgen. maar eigenlijk weet ik niet of het gaat helpen. ik voel me hopenloos. ik weet niet of ik me ooit nog gelukkig kan gaan voelen. het voelt als een soort zwart gat. ik zit vast. ik heb veel mee gemaakt. echt veel. maar daar ga ik niet over vertellen hier. iets te heftig. maar ik kan het mijn moeder ook niet aan doen. dat ik van de wereld af spring zegmaar. ze doet echt alles voor me. hoe word ik gelukkig met zoveel stress, zoveel trauma en zoveel meer. help


5 reacties

Reputatie 5
Badge +4

Hoi @weetikveeljoh , 

Wat rot dat je je al zo lang ongelukkig voelt en je het gevoel hebt dat je vastzit in een zwart gat. Dapper dat je je verhaal hier deelt en vraagt om adviezen en tips om je uit dit zwarte gat te helpen. Mocht je het fijn vinden om je verhaal anoniem te delen en samen met iemand te kijken wat je kan doen dan kan je iedere dat van 11:00 tot 21:00 De Kindertelefoon bellen (0800-0432) of met ons chatten. Ook kan je voor hulp of ondersteuning contact opnemen met 113 Zelfmoordpreventie via www.113.nl

Veel sterkte!

Groetjes, JanneB van De Kindertelefoon

 

 

Reputatie 7
Badge +8

Mijn woorden gaan jou waarschijnlijk niet zo veel helpen maar ik ga het proberen 

Ik zit zelf nu bij een jeugd ggz en daar ben ik in behandeling en in het begin voelde het allemaal een beetje nutteloos. Gewoon en plek waar ik wekelijks naartoe ging. Maar nu, zelfs al is alles niet perse geweldig, heeft het feit dat ik niet helemaal alleen was geholpen. Want de psychologen en al die mensen hebben mij niet alleen gelaten (ik probeer niet te zeggen dat ze mij stalkte of te bemoeierig waren, gewoon dat ze er voor me waren). En dat alleen al was voor mij genoeg. Misschien heb jij meer nodig maar dat is oké. Ik zou als ik jou was gewoon de psycholoog proberen. Misschien helpt het mega veel, misschien niet. Maar ik denk niet dat jij je veel blijer gaat voelen als je het niet probeert.

 

Ik hoop dat je verjaardag toch nog fijn was op een manier. Fijne verjaardag 

Reputatie 3
Badge

Mijn woorden gaan jou waarschijnlijk niet zo veel helpen maar ik ga het proberen 

Ik zit zelf nu bij een jeugd ggz en daar ben ik in behandeling en in het begin voelde het allemaal een beetje nutteloos. Gewoon en plek waar ik wekelijks naartoe ging. Maar nu, zelfs al is alles niet perse geweldig, heeft het feit dat ik niet helemaal alleen was geholpen. Want de psychologen en al die mensen hebben mij niet alleen gelaten (ik probeer niet te zeggen dat ze mij stalkte of te bemoeierig waren, gewoon dat ze er voor me waren). En dat alleen al was voor mij genoeg. Misschien heb jij meer nodig maar dat is oké. Ik zou als ik jou was gewoon de psycholoog proberen. Misschien helpt het mega veel, misschien niet. Maar ik denk niet dat jij je veel blijer gaat voelen als je het niet probeert.

 

Ik hoop dat je verjaardag toch nog fijn was op een manier. Fijne verjaardag 

dankjewel voor je woorden. dankjewel dat je je verhaal deelt 🤍<3 ik zal de psycholoog proberen. zoveel bedankt!

Reputatie 3
Badge

Hoi @weetikveeljoh , 

Wat rot dat je je al zo lang ongelukkig voelt en je het gevoel hebt dat je vastzit in een zwart gat. Dapper dat je je verhaal hier deelt en vraagt om adviezen en tips om je uit dit zwarte gat te helpen. Mocht je het fijn vinden om je verhaal anoniem te delen en samen met iemand te kijken wat je kan doen dan kan je iedere dat van 11:00 tot 21:00 De Kindertelefoon bellen (0800-0432) of met ons chatten. Ook kan je voor hulp of ondersteuning contact opnemen met 113 Zelfmoordpreventie via www.113.nl

Veel sterkte!

Groetjes, JanneB van De Kindertelefoon

 

 

ik heb wel eens met 113 gepraat. maar die zeiden dat als ik me op mn rotste voel dat ik van 100 naar 1 moet tellen. nauw wauw. ik ben genezen….

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @weetikveeljoh , 

Wat rot dat je je al zo lang ongelukkig voelt en je het gevoel hebt dat je vastzit in een zwart gat. Dapper dat je je verhaal hier deelt en vraagt om adviezen en tips om je uit dit zwarte gat te helpen. Mocht je het fijn vinden om je verhaal anoniem te delen en samen met iemand te kijken wat je kan doen dan kan je iedere dat van 11:00 tot 21:00 De Kindertelefoon bellen (0800-0432) of met ons chatten. Ook kan je voor hulp of ondersteuning contact opnemen met 113 Zelfmoordpreventie via www.113.nl

Veel sterkte!

Groetjes, JanneB van De Kindertelefoon

 

 

ik heb wel eens met 113 gepraat. maar die zeiden dat als ik me op mn rotste voel dat ik van 100 naar 1 moet tellen. nauw wauw. ik ben genezen….

Wow dit heb ik ook gehad als tip. Blijkbaar ben ik dus niet de enige die niks aan 113 heeft…

 

Verder heel veel sterkte en wat mij wel heeft geholpen is, als je je slecht voelt, dat je dan een vriend of vriendin gaat bellen of appen. Je hoeft niet te zeggen waarvoor je belt, maar je kunt zeggen dat je je verveelt of dat je gewoon even wilt kletsen. Dit heeft mij zo veel geholpen met minder slecht voelen❤️‍🩹🍀

Reageer