Vraag

Ik vind de dood interessant

  • 29 March 2024
  • 3 reacties
  • 38 Bekeken

Reputatie 2
Badge

Hoii allemaal,

Ik weet niet of het raar of gek is dat ik de dood interessant vind.Namelijk vaak als ik een serie of film bekijk en iemand gaat daar dood vind ik dat interessant en ik heb geen idee waarom.Ik denk er zelf wel veel over na dat ik zelf dood wil dus misschien is het daarom.

Is het misschien depressie of ben ik gewoon raar?

Groetjess anoniem100


3 reacties

Reputatie 7
Badge +5

Hii!

Interesse hebben in de dood is niet raar dat hebben meer mensen, maar dat je zelf dood wilt is natuurlijk niet echt een goede gedachte. Of je depressief bent of niet kunnen we je niet vertellen. Voel je je nog wel vrolijk en heb je nog wel plezier in het leven? En hoe gaat het verder eigenlijk met je?

Misschien is dit niet aan de orde maar ik wil het je toch vertellen. Als je denkt aan zelfmoord kan je altijd contact opnemen met https://www.113.nl/ voor hulp en steun. Die zijn 24/7 bereikbaar en met hun bellen of chatten gaat anoniem. Daar kan je je gedachtes misschien ook een keer bespreken.

Groetjes van ItsJustMe :)

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Anoniem100 

Je zit in een nogal lastige situatie zien we. Onthoud dat je er niet alleen voor staat. Je kunt met De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren. Ook kan je, zoals @ItsJustMe  al zegt, voor hulp of ondersteuning contact opnemen met 113 Zelfmoordpreventie via www.113.nl.  Zij zijn 24 uur per dag bereikbaar via telefoon en chat.

Nogmaals heel goed van je dat je steun zoekt op het forum!

Veel sterkte!

 

Mariska (De Kindertelefoon) 

Reputatie 2
Badge

Dankje voor de reacties!!

 

Ik zal proberen contact op te nemen met 113 alvast bedankt :)

Reageer