Vraag

ik twijfel of ik bi ben

  • 16 September 2022
  • 4 reacties
  • 77 Bekeken

Reputatie 2
Badge
  • Weet de weg
  • 12 reacties

Heyyyyy, ik ben Fygo ( niet echt naam ) ik had een vraagje 

ik ben denk dat ik bi ben ( heb geen relatie gehad met een jongen) maar ik voel ook soms wat voor jongens dat is natuurlijk niet erg, maar ik kan niet goed om gaan met de emoties soms voel ik me er trots op en soms niet dan voel ik, me anders en soms denk ik “ik val niet op jongens” maar ik zie ook best mooie meiden…… 😔😔😔

 

 

dus mijn vraag is hoe ik hier mee om moet gaan 


4 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Ben je al verliefd geweest 

Hi @Fygo ,

Ik zou de emoties gewoon lekker laten gaan en proberen er niet meteen een labeltje aan te hangen. Misschien val je op jongens en meisjes, misschien toch alleen meisjes.. of alleen jongens.. Het is allemaal prima :)! Zolang jij je gelukkig voelt en uiteindelijk op je plekje terecht komt met iemand die je leuk vindt, is er niets om je zorgen over te maken.

Ik snap dat de gevoelens en gedachten wel in de weg kunnen zitten bij je, probeer dan vooral op je gevoel af te gaan en kijk wat fijn voor je voelt. Blijf jezelf lekker ontdekken, misschien kom je in een relatie met een jongen en zeg je toch nee ik voel hier niets bij, dat kan! Geen stress ;)

Hopelijk heb je hier iets aan! 

Liefs, Junia

Reputatie 4
Badge +2

Ik ben mee eens met wat @Junia.r2581 zegt. Neem je tijd. Je hebt nog een hele leven voor je. Wees lekker jezelf. Doe wat je fijn vindt. De belangrijkste is dat je gelukkig bent. Het kan prima dat je bi bent. Bi zijn is gewoon heel relaxed:) Je hebt een keuze! Tussen meiden of jongens;) Hetero zijn is de makkelijkste van allemaal. Je hoeft niet uit de kast te komen!!!!! Je hoeft niet te stressen :p Gay zijn is ook heel leuk hoor. Ik vind altijd gay mensen heel stoer. Ze zijn zo dapper. Ze durven zichzelf te zijn en dat is echt bijzonder:)

 

Laurens

Reputatie 2
Badge

@Gekehenkie 

 

ja ik heb ooit een crush gehad 

😂

Reageer