ik ben al bijna 5 jaar depressief en ik vind het te risky om mezelf te snijden dus had ik een andere manier gevonden nu doe ik altijd nagellak remover in mijn oog en ik weet dat het heel erg slecht is maar wat doet het met je oog
hey
er staat op internet dat je er geen oogletsel aan kan over houden. maar dat je 10 minuten lang moet spoelen en direct de huisarts bellen!
dus stop er alsjeblieft mee!
hier is een topic voor alternatieve. er zit er vast 1tje tussen want het zijn er 300+
groetjes blue
Sorry maar deze methode klinkt net zo slecht als snijden...
Ook al heeft de google zoektocht van Blue uitgewezen dat je er geen permanente oogschade aan overhoudt, lijkt me dat eigenlijk sterk... Ja oké, misschien als je het uitspoelt, maar dat geldt dan voor een eenmalig ongelukje…
Stop hier alsjeblieft mee! Ga idd naar je huisarts om zowel je oog te laten checken als om even te praten over hoe je je voelt. Je huisarts kan je helpen om je weer beter te gaan voelen.
Gr. Pin
Heyy
Dit kan inderdaad niet gezond zijn hoor! Stop hier ajb mee voor je blind wordt ofzo, dat is toch het laatste wat we willen. Ga zoals
Groetjes
Kaas123
Beste Philo,
We lezen dat je in een lastige situatie zit.
Zoals andere gebruikers aangeven zou het goed zijn als je hiermee naar de huisarts gaat.
Je kunt ook De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wilt delen of samen met de Kindertelefoon wilt kijken hoe je je situatie kunt verbeteren.
Groetjes,
Renske
De Kindertelefoon
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.