ik kan het niet meer

  • 7 January 2023
  • 6 reacties
  • 68 Bekeken

Badge

Hee,

ik ben een meisje van 13 en zit in de tweede. Ik heb nu al zoveel gedoe eig want ik ben super onzeker over mezelf en ik ben begonnen met me benen open te krassen en dat doe ik iedere keer als ik stres bang ben of als ik niks te zeggen heb. Maar als ik iets te zeggen heb dan doe ik dat op een negatieve mannier waarmee ik de mensen waarvan k houw pijn doe. En dat doet mij nog meer pijn. 

ik voel me echt een teleurstelling voor me familie en vrienden. Er was aan het begin van t schooljaar zelfs een tijd dat ik me lunch op het toilet at omdat ik bang was. En niet voor andere, ik maakte mezelf bang.

 

ik wil echt soms dat er overal gw een einde aan komt er is toch niemand die me zou missen. Ik heb adhd en veel mensen hebben daar kritiek op wat ook nie chill is want ze zeggen dan dingen zoals: neem je pillen//je praat teveel//doe rustig//wrm ben je zo. 
 

en dat doet oprecht veel pijn. Ik vertrouw niemand oprecht helemaal niemand en ik kan niet me gevoelens goed verwoorden en alles gaat nu zo door elkaar heen

sorry

maar ik heb hulp nodig en ik weet echt niet hoe.

zou therapie helpen?


6 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Therapie kan helpen, voor nu, kan je mij vertrouwen?! Ik wil je met alle liefde helpen! 
 

Mij_Niet_Gezien 

 

en weetje, die mensen die dat zeggen, die zijn waarschijnlijk gwn jjaloers! 
 

ik wil er voor jou zijn! 
 

sta je open voor hulp?! 
 

Mij_Niet_Gezien 

Ahw lieve schat. Ja het kan je zeker helpen. En bellen met de kindertelefoon (of chatten) ook. Kijk maar bovenaan deze pagina! En zoals @Mij_niet_gezien  al zegt je kan hier ook je gevoel kwijt en tips en adviezen krijgen. Jij hoort er helemaal bij.  Iedereen is hier heel lief! 

Sjammetje xxxxx

Reputatie 7
Badge +15

Voor nu heb ik vast een advies ( hee, ik zie dat @Sjammetje 00k al heeft geraegeerd ! TOP! ) 

 

 

chat even ( of bel ) met de kindertelefoon, gwn evn praten over je problemen, gevoelens, en ook aver leuke dingen! 
 

Mij_Niet_Gezien 

 

pss. Ik hoop dat ze niet, te dûk zijn,…..

Reputatie 4
Badge +3

ik hoop dat je het houd bij  krassen en  niet door gaat zoals ik heb gedaan met erger.  ik snap je helemaal ik voel mezelf ook anders

ik hoop dat je goed  er door heen komt

 

Tekst aangepast door De Kindertelefoon n.a.v forumregel 10: plaats op het forum geen triggerende content.

Badge

Hey,

Ik ken het gevoel dat je niemand hebt om mee te praten… Vorig jaar had ik dit ook! Ik ben van school veranderd en dat heeft mij een stuk geholpen. (nieuwe mensen, een nieuwe omgeving, je probeert vrienden te maken,...) Mss is een therapie of een psycholoog geen slecht idee. zeker als je jezelf krast op je benen.

 

Veel lieve groetjes en jij kan dit! XXXXX 

Reputatie 7
Badge +15

Hey,

Ik ken het gevoel dat je niemand hebt om mee te praten… Vorig jaar had ik dit ook! Ik ben van school veranderd en dat heeft mij een stuk geholpen. (nieuwe mensen, een nieuwe omgeving, je probeert vrienden te maken,...) Mss is een therapie of een psycholoog geen slecht idee. zeker als je jezelf krast op je benen.

 

Veel lieve groetjes en jij kan dit! XXXXX 

Goede tips @Lootje ! ❤️💙💜💚

Mij_Niet_Gezien 

Reageer