Hee,
ik ben een meisje van 13 en zit in de tweede. Ik heb nu al zoveel gedoe eig want ik ben super onzeker over mezelf en ik ben begonnen met me benen open te krassen en dat doe ik iedere keer als ik stres bang ben of als ik niks te zeggen heb. Maar als ik iets te zeggen heb dan doe ik dat op een negatieve mannier waarmee ik de mensen waarvan k houw pijn doe. En dat doet mij nog meer pijn.
ik voel me echt een teleurstelling voor me familie en vrienden. Er was aan het begin van t schooljaar zelfs een tijd dat ik me lunch op het toilet at omdat ik bang was. En niet voor andere, ik maakte mezelf bang.
ik wil echt soms dat er overal gw een einde aan komt er is toch niemand die me zou missen. Ik heb adhd en veel mensen hebben daar kritiek op wat ook nie chill is want ze zeggen dan dingen zoals: neem je pillen//je praat teveel//doe rustig//wrm ben je zo.
en dat doet oprecht veel pijn. Ik vertrouw niemand oprecht helemaal niemand en ik kan niet me gevoelens goed verwoorden en alles gaat nu zo door elkaar heen
sorry
maar ik heb hulp nodig en ik weet echt niet hoe.
zou therapie helpen?