ik hoor niet op deze wereld

  • 16 September 2021
  • 8 reacties
  • 142 Bekeken

Badge

Ik haat mezelf en ik word elke dag wakker met de enige gedachten dat ik dit nog 4 jaar lang moer gaan doen. Ik ga elke nacht slapen hopend dat ik niet meer wakker word. Het is niet dat ik echt nu dood wil maar soms hoop ik stiekem toch dat ik niet meer wakker word op een punt. Ik heb gewoon het idee dat ik niet op deze wereld hoor en dat het nooit meer beter gaat worden. 


8 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Wat naar dat je je zo voelt. Praten kan helepen. Misschien kan je er over praten met iemand in je omgeving zoals je ouders of je mentor, vriend(in), iemand die je vertrouwd of je huisarts.

Je kan ook contact opnemen met 113 zelfmoordpreventie.

Reputatie 6
Badge +3

Hey amelieamelie,

Vervelend dat je je zo voelt!

Het wordt echt wel beter, ook al lijkt het er nu misschien niet op. Er zijn altijd mensen die van je houden en om jou geven, en het zou echt zonden zijn als jij er niet was!

Wat kan helpen is je gevoelens op te schrijven in de vorm van een verhaal of gewoon steekwoorden. Dat kan rust in je hoofd geven of overzicht over alles wat je denkt.

Ook kan je als het je allemaal even teveel wordt iets gaan doen wat jij fijn vindt of waar je rustig van wordt. Dat kan van alles zijn, zoals muziek luisteren, wandelen, tekenen, of iets anders.

Ik hoop dat je je snel weer fijner voelt!

Groetjes iemand.

Reputatie 5
Badge +4

Hoi amelieamelie

ik weet precies hoe je je voelt (ik heb precies het zelfde)

tips om weer plezier in het leven te krijgen

  • maak vrienden klinkt miss stom hoe ik het nu zeg maar het helpt echt
  • hobby’s dat helpt om de aandacht af te lijden van je verlangens
  • praat met een vertrouwenspersoon (dat doe ik ook help echt)
    hopelijk  heb je hier wat aan…

groetjes Lucky

Badge +1

Shift je realities?

Badge

Ik haat mezelf en ik word elke dag wakker met de enige gedachten dat ik dit nog 4 jaar lang moer gaan doen. Ik ga elke nacht slapen hopend dat ik niet meer wakker word. Het is niet dat ik echt nu dood wil maar soms hoop ik stiekem toch dat ik niet meer wakker word op een punt. Ik heb gewoon het idee dat ik niet op deze wereld hoor en dat het nooit meer beter gaat worden. 

hey!

Ik snap het dat je je zo voelt. Ik kan zien aan hoe je praat dat je een gezellig persoon bent en oprecht ook. Komt dit door je Ouders/verzorgers of zijn er dingen gebeurd op school? Ik heb deze tijd ook mee gemaakt en nu je zegt '’Dat je dit nog 4 jaar langer moet doen" ga ik er van uit dat je 14 bent. Je bent nog jong en je zit in de puberteit. waarbij onzekerheden, angst, snelle boosheid aanwezig zijn.  Denk aan jou ouders/verzorgers hoe zouden zij zich voelen als jij opeens niet meer aanwezig bent op deze wereld. Mijn oudste broer is pas overleden en geloof me dat is het laatste wat je wil meemaken of wil ervaren dus alsjeblieft denk niet meer aan de dood en denk positief over het leven zoek goeie vrienden bij wie je past en bij wie jij je fijn voelt en je alles kwijt kan en geniet van je leven nu je nog kan! Hopelijk helpt dit groetjes Lina.

Badge

Heyy amelieamelie.

Ik snap heel goed hoe je je voelt. Geloof me het wordt echt beter ook al voelt dat niet zo! Het lijkt misschien zo dat niemand van je houdt, maar geloof me er zijn echt mensen die van je houden zoals je bent!! Ik geef je de tip om met iemand te gaan bijv op school bijv een zorg mentor. 
 

Groetjes.

Badge

 

 

* Ik geef je de tip om met iemand te gaan praten  bijv iemand op school bijv een zorg mentor. 
 

 

Reputatie 4
Badge +2

Ik ga er geen groot verhaal meer van maken. Ik sluit me aan bij de rest van de comments. Ik wil wel even kwijt;

Jij hoort op deze wereld, de wereld kan niet zonder jou! Ook voor jou is er plek!❤❤

Reageer