Hoi ik ben zeepsopje. Ik zit in een ander land en daar blijf ik voor 5 jaar. Op mijn oude school had ik het niet naar mijn zin op mijn nieuwe school wel. Ik heb wel heimwee naar Nederland en ik maak me zorgen over mijn vriemdin die in een depressie zit. Ik mis haar heel erg. Het lukt me dus ook niet om te slapen ik moet alleen maar denken aan mijn vriendin en aan mijn andere vrienden, ik pieker zoveel. Ik ben zo moe. Ik weet echt niet wat ik moet doen. Ik heb het wel verteld via whatsapp aan mijn vrienden. Maar het helpt niet, ik blijf niet kunnen slapen. Een slaaptest in het ziekenhuis wil ik ook niet. Moet ik het aan iemand van school vertellen? Ik had laatst op dinsdag het wel verteld aan 1 iemand van school, maar hij deed er niet echt iets aan. Ik wil gewoon beter kunnen slapen en niet zo moe zijn elke dag op school, zonder gepieker. Als ik naar een docent ga stappen, vind ik dat erg eng. Ik heb het ook al aan mijn ouders verteld en die zeggen gewoon lezen daar word je moe van, nee dat is het dus helemaal niet, ik lig in bed en ik ben hartstikke moe, maar lukt gewoon niet te slapen. Komt allemaal door dat stomme gepieker. Ik moet echt goed gaan slapen, anders ben ik chagrijnig en maak ik vaker ruzie met mijn ouders en mijn broertje en dan gaat het weer heel slecht.
Liefs Zeepsopje