Vraag

ik heb ziekte maar durf niet te vertellen

  • 23 February 2022
  • 15 reacties
  • 153 Bekeken

Reputatie 3
Badge +1

Ik heb een B12 tekort, wat betekent dat ik de vitamine B12 niet opneemt in mijn lichaam. Daarom spuit mijn moeder het via mijn kont erin. Best wel raar. Ik ben 13 maar door mijn ziekte moet ik om 20:00 al naar bed,ben ik vaak moe en mag ik veel producten niet eten. Dat soort dingen zorgen voor vragen bij mijn klas, wat ik erg vervelend vind. Ik ben alleen bang dat ze me raar vinden als ik de waarheid vertel. Mijn mentor weet het al wel maar hij is een pedo dus ik heb daar niks aan. Ik heb het op mijn basisschool al verteld, maar daar begrepen ze het niet. Daarom ben ik bang dat ze er in mijn klas ook moeilijk over doen. Moet ik dit vertellen en hoe?


15 reacties

Reputatie 3
Badge +1

Als je mij vragen wilt stellen kan dat natuurlijk ook

Reputatie 7
Badge +17

Hoi ik ken dit want een persoontje bij mijn hobby heeft dat ook.  Je krijgt dan dus een injectie in je billen ? Vervelend lijkt mij die persoon heeft dat ook. Maar ik vind het niet iets om je voor te schamen het kan gebeuren net als suiker waar ook mensen een spuitje voor bij zich hebben enzo. Als je er een leuke interessante bespeking van maakt zal iedereen je begrijpen en er is niks om te lachen vind ik .

Of doe er heel doodgewoon over,  of je kunt ook bedenken : wil of moet ik het eigenlijk wel vertellen? En anders begin je bij je bff's :)

Succes !

Grtz liefs Julian X

Reputatie 7
Badge +7

Heey,

dit is absoluut niet iets om je voor te schamen, dit zorgt er namelijk voor dat jij gezond blijft, dat is toch hartstikke gaaf! Ik snap wel dat je je er voor schaamt en het niet wil vertellen, maar je zou misschien een deel kunnen vertellen. Bijvoorbeeld dat je ziek bent en daardoor sommige dingen helaas niet kunt doen, verder hoef je dan heus niet aan je klas te vertellen dat je het via je kont krijgt. 
sterkte!

groetjes,

kwakend1tje

Reputatie 3
Badge +1

Thx voor je reactie. Wanneer denk je dat het een goed moment is om te vertellen tegen mjn.BFFs of moet ik eerst tegen 1 vriend vertellen. Hoe heeft die persoon van je hobby verteld dat zou mij mis ook kunnen helpen

 

 

Reputatie 7
Badge +17

Thx voor je reactie. Wanneer denk je dat het een goed moment is om te vertellen tegen mjn.BFFs of moet ik eerst tegen 1 vriend vertellen. Hoe heeft die persoon van je hobby verteld dat zou mij mis ook kunnen helpen

 

 

Hoi ik denk als je alleen met je ene bff bent en op een rustig moment. Als ie bij jou is bijv. 

En als jij zin en moed voelt vooral. Dat is belangrijk had ik.ook.  Go for it ! :)

Grtz liefs Julian X

Reputatie 3
Badge +1

Thx mis ga ik morgen vertellen want ik ga dan naar vriend maar er zijn ook veel andere mensen bij hem thuis dus ik hoop op rustig moment. Inderdaad zal ik niet vertellen over die gare spuiten maar ik moet elke vier dagen dus als ik met school op excursie naar ander land ga ofz, wat nog lang niet is moet ik wel vertellen. Gelukkig is dat pas heel laat. Trouwens ook echt kut dat ik mezelf moet leren spuiten ik durf dat niet en dan moet ik in mijn been en daar doet het zo kaulo veel pijn dat is ook de reden in mijn kont doe maar dat doen heel veel andere mensen met mijn ziekte ook

Reputatie 3
Badge +1

Ik zal laten weten als ik het heb gezegd

Reputatie 7
Badge +17

Top ! Maar joh, dat spuiten lijkt mij ook eng hoor !  Ik heb net dat meisje nog gesproken en zij zegt dat dat heel gauw went :) eerste keer is eng maar daarna ging het wel en ze kan het zelf. En dat vind zij een groot voordeel :)

Komt vast goed en idd neem je moentje om het te vertellen !

Grtz liefs Julian X

Reputatie 7
Badge +7

@Anoniem62662627271818 je hoeft je nergens voor te schamen hoor, je kunt altijd hier bij ons terecht en wij zijn er voor je.

MCES 

Reputatie 7
Badge +7

Top ! Maar joh, dat spuiten lijkt mij ook eng hoor !  Ik heb net dat meisje nog gesproken en zij zegt dat dat heel gauw went :) eerste keer is eng maar daarna ging het wel en ze kan het zelf. En dat vind zij een groot voordeel :)

Komt vast goed en idd neem je moentje om het te vertellen !

Grtz liefs Julian X

 

 

Heb jij het ooit gehad, een spuitje in je billen

Reputatie 7
Badge +17

Ohja , zij spuit in dr bovenbeen geloof ik :)  ik heb zelf niet kort geleden zoiets gehad nee, wel in de arm en ook bovenbeen.

Grtz liefs Julian X

Reputatie 7
Badge +7

Ohja , zij spuit in dr bovenbeen geloof ik :)  ik heb zelf niet kort geleden zoiets gehad nee, wel in de arm en ook bovenbeen.

Grtz liefs Julian X

 

 

@Julian12 top!!!!

Reputatie 3
Badge +1

Wat is een moentje lol maar thx voor al jullie hulp

Reputatie 7
Badge +17

Wat is een moentje lol maar thx voor al jullie hulp


oh sorry, momentje moest dat zijn:blush:

Reputatie 3
Badge +1

Oke thx

Reageer