ik heb mezelf gisteravond pijn gedaan

  • 25 May 2021
  • 5 reacties
  • 105 Bekeken

Badge

Heeeyy, 

ik heb jullie hulp nodig.

Ik heb mezelf gisteravond, rond 12 uur, pijn gedaan en de wonden staan open, alleen k heb het niemand vertelt en het doe ongelooflijk veel pijn…

maar ik weet dus niet wat ik nu moet doen, aangezien ik pas op een open groep woon en ik vertrouw de leiding totaal niet, ik heb het ook nergens met hun over, dus ik dacht, misschien kunnen jullie me helpen?

groetjes, morritjeee

 

De tekst is verwijderd omdat deze in strijd was met forumregel (9. Plaats geen illegale, schadelijke, triggerende en/of choquerende (seksuele) inhoud of links op het forum.)


5 reacties

Reputatie 3
Badge +2

Hey, zeg dat je een ongeluk hebt gehad en of je wat pleisters mag, verder is er.op dit forum een topic dat heet Alternatieven zelfbeschadibg. Je moet namelijk stoppen met jezelf pijn doen. je kan het

 

De tekst is aangepast omdat deze in strijd was met forumregel (9. Plaats geen illegale, schadelijke, triggerende en/of choquerende (seksuele) inhoud of links op het forum.)

verder is er.op dit forum een topic dat heet Alternatieven zelfbeschadibg. Je moet namelijk proberen te stoppen met jezelf pijn doen. je kan het

@Doede182 bedoelt deze topic. Hopelijk helpt het je, you got this girl!

 

Reputatie 1
Badge +1

Het is toch belangrijk dat je het hierover hebt met je leiding, een goeie band met je leiding is zoiezo belangrijk. 
 

het linkje van anoniemejongen1 zou ik ook ff doorlezen, misschien kan je zo voorkomen dat het vaker gebeurd.

Reputatie 4
Badge +3

Hoi Morritjeee, 

 

Het lijkt mij sowieso handig om in het vervolg jouzelf niet meer pijn te doen, er zijn genoeg andere alternatieven die @eenanoniemejongen1 al heeft benoemd, maar voor nu zou ik gewoon even een excuus geven als: Ik ben gevallen of ik heb mij gestoten. Het is ook belangrijk om wél een goede band met jouw leiders te krijgen, bijvoorbeeld voor als jij over andere zaken moet praten, jij hebt toch iemand nodig? Veel succes en sterkte!

 

Groetjes,

Anoniempje2222 

Heyy Morritjeee

 

Het is natuurlijk het beste om te stoppen met jezelf pijn doen, maar dat is een lastige taak. Het topic die @eenanoniemejongen1 & @Doede182  je al hebben gestuurd kunnen je daar bij helpen. In dat topic staan goede alternatieven die je kan gebruiken ipv pijn doen. Misschien lukt dit niet gelijk in een keer, maar op een gegeven moment zal het je gaan helpen en iedere stap is er een! 

 

Verder denk ik dat het toch handig is om een goede band met je begeleiders op te gaan bouwen. Je zit net in de woongroep dus het is logisch dat je nu nog weinig vertrouwen hebt in de mensen. Alles is natuurlijk nieuw en even wennen, maar de mensen die jouw begeleiden in je woongroep zijn er wel echt voor jou. Deze mensen willen jouw helpen en je kan echt alles met ze bespreken wat je kwijt wilt.

 

Voor nu kan je tegen de begeleiders zeggen dat je bijvoorbeeld bent gevallen of je nogal hard hebt geschaafd/gestoten. Je kan pleister(s) op de wond plakken of er een verband omheen doen.

 

Sterkte! Wij geloven in je🙂

 

Groetjes van mij.

 

De tekst is aangepast omdat deze in strijd was met forumregel (9. Plaats geen illegale, schadelijke, triggerende en/of choquerende (seksuele) inhoud of links op het forum.)

Reageer