Skip to main content
Vraag

ik heb meerdere personen in mij denk ik

Forum|alt.badge.img+4

Hoi,

Op school ben ik verschillende mensen, ene keer heel verlegen, ene keer heel zelfverzekerd. Ik weet niet waarom ik dat doe en mr H merkt dat aan mij. Misschien ben ik gewoon raar. Hebben andere mensen dit ook? Weten jullie waarom ik dit doe? Maak niet uit als jullie het niet weten.

Liefs zeepsopje

5 reacties

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • 22 reacties
  • 2 april 2025

Ik weet niet of dit het zelfde is, maar ik zet een figuurlijk masker op op andere plekken zodat mensen me niet pijn kunnen doen of kwetsen. Ik zet en masker op als verdediging. Mieschien doe jij dit ook ?

Weet niet of het helpt maar.…

Groetjes badeend 

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • 22 reacties
  • 2 april 2025

En je bent niet raar echt niet 

nieuwschierig_aapje
Forum|alt.badge.img+4

Hey ​@Zeepsopje,

Dat je verschillende emoties/acties toont bij situaties is niet vreemd hoor. Mensen passen zich vaak aan als ze in een andere omgeving zitten waar ze juist wel of juist niet willen zijn.

Dit heb ik ook.

Als jij iets anders voelt dan beschreven hierboven kan je het laten weten?

Liefs

Forum|alt.badge.img+4
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • 95 reacties
  • 3 april 2025

Ik heb ze nu namen gegeven

Tover01
Forum|alt.badge.img+16
  • Ster
  • 2531 reacties
  • 3 april 2025

Hey lieve ​@Zeepsopje  als het jou helpt en je weet zelf hoe en wat, dan is dat niet erg toch? En ook niet raar. Net zoals ​@nieuwschierig_aapje  zegt ik denk ook dat we allemaal wel anders doen in verschillende situaties. Het is een rol. Op school is je rol weer anders dan thuis of bij scouting bijvoorbeeld. En dan vul je je gedrag ook verschillend in denk ik.  Bv op school ben ik  rustig en volgend, en bij scouting uit ik me veel meer en neem ik wel eens het initiatief enzo. Omdat de situatie anders is. 

Liefs Tover xxx

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Cookie instellingen