ik heb hulp nodig want ik heb een hele grote fout gemaakt!

  • 18 September 2018
  • 3 reacties
  • 98 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
oke voordat we beginnen wil ik even zeggen dat ik weet dat ik heel dom was en dat ik dit nooit had moeten doen maar het is gebeurd daar kan ik niks meer aan doen maar waar ik dan niks aan heb is reacties dat mij word verteld dat ik het nooit had moeten doen en dat ik dom bezig was just a disclaimer

oke ik heb dus een dit jaar een meisje leren kennen en heb heel veel lessen met haar. ik vond/vind haar wel leuk en heb haar dat onbedoeld verteld want ik zei 1 ding teveel en toen wist ze het al. het was niet dat ik niet wilde dat ze het wist, maar ze heeft een vriend dus ik vond dat ik dat niet kon maken. ik sta nu bij haar op snap op nummer 1 en haar vriend die weet wat ik voor haar voel en vond het niet leuk dat ik dus bij haar op nmr 1 stond en ze heeft daar toen met hem heel gesprek over gehad, maar ik dacht ik wil helpen met mijn domme kop ik had me er gwn buiten moeten houden. maar goed gebeurd is gebeurd. ik zei tegen die vriend dat hij zich geen zorgen hoefde te maken omdat ik niks met harr zou willen beginnen en als het daar nou was gebleven.... maar nee ik dacht aan alles wat die vriendin van me (als ze nog vrienden met me wil zijn) had verteld en ik vond dat hij haar oneerlijk behandelde hij praat nooit emt haar en drm praat zij met mij en ik zei er dus ook nog lekker bij dat ik vond dat hij haar wel wat meer aandacht mocht geven omdat ze dat verdiende. echt super stom... maar hij werd dus helemaal boos begon me uit te schelden en zei dat ik me erbuiten moest houden (begrijpelijk) en nu heeft die vriendin van me gezeik met hem en dat is mijn schuld. weet iemand van jullie iets wat ik kan doen om het goed te maken want ze is gwn gelukkig met hem en ik had niet de intensie het erger te maken tussen ze. ik wil gwn at ze gelukkig zijn en ik wil het ook goedmaken tussen mij en haar. als jullie iets van tips hebben alsjeblieft help me.
met vriendelijke groet
Jongen van Zestien

3 reacties

laat maar die vriend van haar is heel boos enzo en wil me inelkaar slaan dus ik kan beter op zelfverdedeging site kijken
Reputatie 3
Badge +8
Zeg maar dat die vriend van haar even een pilletje moet nemen om tot rust te komen. Maakt zich druk om niets. Zonder dollen;
Je kunt aangeven dat het totaal niet je intentie was, maar dat je haar (je vriendin) alleen meer wilde helpen. Je kan ook zeggen dat je je er verder niet meer mee zal bemoeien. In principe de tekst die je hier getypt hebt even doorsturen naar die jongen. App het naar hem of laat je vriendin het appen. Dan heb je in ieder geval nog een poging gedaan om hem te bedaren.
Hoi,

Het is misschien handig om je je er vanaf nu niet meer mee te bemoeien. Ik denk namelijk niet dat iets uit jouw richting nu de situatie beter zal maken, hoe goed je intenties ook zijn.

Je kan het wel met je vriendin nog bespreken, want zij doet neem ik aan wel normaal?

Als die vriend van haar jou bedreigt, is dat een goede reden om er iemand bij te halen. Bv op school een leerkracht of iemand z'n ouders. Al snap ik dat je dit waarschijnlijk liever niet hebt. Maar ja, word je liever in elkaar geslagen?

Dus ik zou even afstand nemen van het geheel zodat iedereen kan afkoelen.

Gr. Pin

Reageer