Ik heb er geen zin meer in het leven, dankzij mijn vader en school.

  • 11 January 2023
  • 4 reacties
  • 82 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Ik zit vast in een neerwaartse spiraal van verdriet en frustratie sinds dat ik de 2de overdoe. Mijn vader is een controlerende en overbezorgde figuur die me nooit de ruimte geeft om mijn eigen leven te leiden. Hij bemoeit zich continu met mijn keuzes en beslissingen, en heeft geen begrip voor mijn dromen en ambities.

Daarnaast ben ik ook zat van school. De druk om te presteren, de constante eis om perfect te zijn, en de angst om te falen, maken me compleet gek. Ik ben opgebrand, uitgeput, en kan geen energie opbrengen voor mijn werk of studie.

Het gevoel van eenzaamheid, falen en hopeloosheid, maakt me zo wanhopig, dat ik mezelf wil vermoorden. Ik kan niet verder leven in deze situatie en kan geen oplossing zien voor mijn problemen. Het enige wat ik kan hopen, is dat de pijn snel zal eindigen.


4 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Hey,

Wat naar zeg.

heb je hier wel eens met je vader over gepraat? Misschien kan dat helpen?! Of met je mentor op school.

Als je aan zelfmoord denkt kan je bellen of chatten met 113 zelfmoordpreventie. Dat is gratis en anoniem. Je kan het ook met iemand in je omgeving bespreken 

Reputatie 4
Badge +4

Als je bang bent om te falen moet je mes een faalangs training volgen

(Heb ik ook gedaan werkt heel goed)

Reputatie 4
Badge +3

heyyy ik voelde me ook kapot en ik wou ook zelfmoord plegen maar heb nog nie gedaan ik ben naamelijk vekracht ik dacht eerst eigenlijk dat het niets was angezien de gast die het deed ongv even oud is en ik een pil had genomen maar niet was wat het  deed maar mijn vrienden zijden van daag bro je moet echt angifte doen maar niet zelfmoord plegen Gewoon door zetten+ im always here to be with you

 

 

stay strong bro ❤️❤️❤️❤️❤️

Reputatie 4
Badge +1

Hey,

dat lijkt me echt heel vervelend. het kan misschien goed zijn om met je vader hierover te praten of met je moeder als je daar zin in hebt maar doe vooral waar je zelf zin in hebt.

je kunt het!

Reageer