Ik heb echt geen idee wat ik moet doen

  • 13 October 2022
  • 4 reacties
  • 56 Bekeken

Badge

Heey! Ik zit de laatste tijd echt super slecht in mijn vel. Ik heb geen idee hoe dat komt. Soms wil ik er liever niet zijn dan wel. Daarmee bedoel ik dat ik liever dood zou zijn. Ja ik heb last van zelfmoord gedachten. Ook gaat het op school helemaal niet goed en heb ik geen vrienden die mij kunnen helpen. Wat moet ik doen?


4 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Ik zit ook in helaas ook in dit soort situatie en praat er met iemand over die je vertrouwd dat help bij mij

Reputatie 4
Badge +2

Hey! We lezen dat je in een lastige situatie zit. Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen. Ook kan je voor hulp of ondersteuning contact opnemen met 113 Zelfmoordpreventie via www.113.nl. Sterkte! 

Groetjes, Meike (de Kindertelefoon)

Lieve schat bel de kindertelefoon.  Dat kan je helpen. Ik voel met je mee.  Misschien kun je ergens bij gaan waar je fijne mensen treft. Een jeugdclub van nivon of scouting ofzo waar je altijd gerespecteerd wordt en mensen lief voor je zijn. Ik gun het je ! 

<3 Sanny xxxxx

Hoi ik vind de tips van de mensen hier heel goed.  Misschien kan je dan hulp krijgen. Durf je goed te praten er over ? Bellen is veilig, heb ik ook gedaan en het lucht op. Ik hoop dat het je lukt !

Liefs Sjammetje

Reageer