Vraag

Ik HAAT mijn klasgenoot en ik wil hem DOOD

  • 19 December 2023
  • 5 reacties
  • 161 Bekeken

Reputatie 3
Badge

Hey, 

Ik heb dus een jongen in mijn klas die super arrogant is. Hij zegt dat hij puur Marokkaans bloed heeft (hij is geboren in Nederland net als zijn ouders, alleen zijn grootouders zijn geboren in Marokko) en daardoor denkt hij dat hij meer rechten heeft dan anderen. Hij maakt de hele tijd seksuele geluiden als hij bij mij is en dan gaat hij kreunen en dan mijn naam roepen met een rare stem wat mij erg ongemakkelijk maakt. Ook blijf hij naar mij staren tijdens de les waardoor ik niet kan opletten en dan wordt ik weer aangesproken door mijn docent. Elke keer als die jongen langs mijn tafel loopt stoot hij er tegen aan en dan vallen er een aantal dingen op de grond en als ik ze opraap dan lacht hij me uit en dan doet de rest van de klas mee.

Ik ben hem inmiddels zo er gaan haten dat ik nu als dromen heb waar ik hem neersteek of wurg en dan voel ik me er opgelucht tot ik de dag daarna wakker wordt om te beseffen dat het maar een droom was.

Hij draagt ook elke keer heel veel mannenparfum en als hij langsloop en ik ruik het wordt ik misselijk. hij gooit ook de hele tijd gummen en propjes naar me tijdens de les en dan doen hun vrienden mee, en als ik er wat van zeg gaan ze me na doen op een hele aparte manier en dan lacht iedereen om hun en dan lachen ze mij uit.

Ik heb geen zin meer om naar school te gaan. Ik had vorig jaar een erg zware tijd en was toen depressief, ik dacht aan zelfmoord en al dat soort dingen. Ik durfde dat toen niet aan mijn ouders te vertellen. toen de zomervakantie begon, begon ik te herstellen en had toen weer zin in een nieuw schooljaar. Al gelijk toen ik mijn nieuwe klas in stapte had die jongen zijn nieuwe prooi gevonden en ik werd al gepest vanaf de eerste dag op school.

Ik ben nu ook weer depressief aan het worden en ik wil dood, maar ik heb mezelf belooft dat ik pas dood ga zodra ik dat kutkind heb vermoord. Ik sterf pas nadat hij is gestorven en even veel pijn heeft gevoeld als wat ik nu voel. Ik weet niet wat ik moet doen want als die gedachtes worden steeds erger en ik begin bang van mezelf te worden. Wat als ik echt iemand vermoord. Ik wordt al gelijk agressief zodra ik de mannenparfum die hij draagt ruik, ook al is het iemand anders. Ik wil zo graag dood maar ik wil hem nog liever dood dan mezelf. Mijn vrienden helpen ook niet want de een is bevriend met de hele school (ik heb dan het gevoel dat ik een van zijn 100 vrienden ben) en de ander praat de hele tijd over zich zelf.

Ik ben bang. Heeft iemand tips hoe ik van deze gedachtes af kan komen.


5 reacties

Reputatie 6
Badge +5

Oké, je gevoelens zijn valide, maar moorden lijkt me geen optie. 

 

Super naar voor je dat je gepest wordt, misschien moet je daar iets mee? Praat er over met een mentor, vertrouwenspersoon of andere docent, want je kan dit niet heel lang volhouden. Misschien kan je wisselen van klas of school. Ik snap dat dat een erge maatregel is, maar dit is ook geen oplossing...

Reputatie 2
Badge

Hoi, ik merk dat dat best vervelend is maar mag je een paar tips geven

- trek je er niks van aan negeer het.

-En nog een tip praat geen wordt tegen hem alles wat je zegt kan woorden omgedraaid en verkeerd terug komen. 

-De meeste mensen die arrogant of stoer of macho doen gaan je niet slaan dus ik zou je daar geen zorgen over maken.

-Zet je erover heen hij is de moeite niet waard om je over te ergeren.

-En met woorden ga je hem niet afschrikken ik heb persoonlijk het zelfde probleem gehad en ik heb nooit iets gezegd het bleef maar doorgaan tot hij opgegeven moment me zo erg boos en woedend heeft gemaakt dat ik heb een slag heb gegeven het was niet hard maar daarna durfde hij niks meer.

 

(Note kindertelefoon ik weet dat jullie geen geweld supporten maat op het moment dat je er moord neiging van krijgt en er niemand anders wat aan doet moet je het in eigen handen nemen liever dat iemand een blauwe plek heeft dan dat iemand zelfmoord pleegt)

En zelfmoord is een permanente oplossing voor een tijdelijk probleem dus doe het niet hij is het niet waart

Reputatie 3
Badge

oke bedankt, ik zal met mijn mentor overleggen maar ik weet niet of het werkt want het ik het al een keer geprobeerd maar toen deed ze er niks aan. misschien omdat het nu wat erger is dat ze er wel wat aan gaat doen. van klas wisselen zal ook niet helpen want dan vind die jongen me zoiezo in de aula en dan gaan ze me irriteren met vragen van ‘waarom ben je weg gegaan’ en van school af, daar zit ik al naar te kijken maar alle scholen in de buurt zijn vol en de scholen die nog een plekje hebben zijn 10 km ver.

Reputatie 2
Badge

@UltiemAnoniem 

Ja ik begrijp het maar wat ook kan helpen is dat je mensen vind die ook door hem woorden gepest of verveelt en als je met 4 mensen naar een directeur of directrice gaat dan moet de school wel wat doen.

 

Onnodige quotes verwijderd door De Kindertelefoon.

Reputatie 7
Badge +3

Hey @UltiemAnoniem ,

 

We lezen dat je in een lastige situatie zit. Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren.

 

Groet,

Luuk

Reageer