ik geef mentaal op.

  • 2 November 2023
  • 8 reacties
  • 110 Bekeken

Reputatie 1

ik trek alles niet meer, school, vrienden, ouders. Het is allemaal teveel, ik sta op het punt om in te storten. ik ben weer begonnen met sh, mn hele klas haat me, en mijn ouders doen zo kut. ze mishandelen me gewoon mentaal


8 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hoi, misschien is het voor jou heel goed om de kindertelefoon te bellen. Of ermee te chatten. Want dan krijg je een goed advies en zij weten wat je kunt doen. Zie bovenaan deze pagina rechtsboven hoe je de kindertelefoon kunt bereiken!  Doen hoor!   Je mag echt wel hulp krijgen hiermee.  Sterkte! 😘

Groetjes liefs Tartan X

Reputatie 7
Badge +17

Sluit me aan bij @Tartan14  Zoek alsjeblieft hulp. Kindertelefoon bellen is een goede eerste stap. Je hoeft hier niet alleen doorheen.

Heel veel sterkte.

Reputatie 7
Badge +11

Hey @lily-,

Vervelend zeg! Je kan misschien met de kindertelefoon bellen/chatten zoals @Tartan14 zegt. Je kan het misschien ook met een ander vertrouwenspersoon van je over hebben.  Veel succes!

Groetjes, @Monkeyboy08

Reputatie 4
Badge +2

misschien moet je de  begin van de probleem vinden waarom ze jouw haat/pest. Waarom zou je uberhaupt boeien wat ze van jouw vind als je klaar zijn met school ken ze toch jouw niet meer.  

Reputatie 2
Badge

Oh nee, ik vind het heel vervelend voor je en ik kan me er soms ook in vinden. Ik zou gewoon focussen op leuke dingen (denk aan: vrienden, hobby, sport en andere leuke dingen) maar vooral doorzetten! 

 

Ik wens je veel sterkte en hoop dat het goed komt!

(Doe vooral ook wat tartan14 zegt!)

Badge

ik snap je.

Reputatie 6
Badge +3

sta er boven. laat het niet toe dat je geluk afhankelijk is van did soort dingen.  focus op de dingen die je geluk brengen en negeer de rest. 

Reputatie 4
Badge +2

Ik loop weer achter de feiten aan met mn late reactie😅

Ik sluit me ook voornamelijk aan bij het bovenstaande. Als jij denkt in te storten, dan ben je te lang sterk geweest. Het is tijd voor rust. Langdurig een opgebrand gevoel hebben kan leiden tot burnout.. dat is geen oplossing. 

 

Praat erover, krop het niet op. Het is erg genoeg om gezien of gehoord te worden.

 

Heel veel sterkte lief mens, je kunt het!

 

Liefs.

Reageer