Skip to main content
Vraag

ik durf hem niet lastig te vallen met mijn problemen ook al zegt hij dat het mag

Anoniem meisje
Forum|alt.badge.img+1

Heyyy, ik heb het deze week heel zwaar gehad we zijn er bij mij thuis achter gekomen dat mijn moeder kanker heeft en nu is dat allemaal gaande (mijn ouders zijn gescheiden bdw) mijn hond is nu ook weg, mijn oma ligt in het ziekenhuis en mijn vader zijn beste vriend waarmee ik ben opgegroeid als een oom figuur zit ook in het ziekenhuis, ik heb er echt veel last van ik moet ook nogsteeds school dingen doen dus ik heb echt veel stress. Ik heb dit jaar tijdens carnaval een man ontmoet en ik kan heel fijn met hem praten hierover hij is heel lief ik heb hem nu ook op snap enz hij heeft gezegd dat ik altijd tegen hem kon praten maar ik durf hem niet te appen als het slecht gaat hij heeft op dit moment veel aan zijn hoofd want het gaat ook niet goed met zijn gezondheid op een van de laatste dagen van carnaval moest hij met de ambulance mee dus dat is ook nogsteeds moeilijk maar ik weet dus niet zo goed wat ik moet doen ik ben binnenkort jarig dus ik ga denk ik gewoon kijken of hij dan iets appt want ik weet niet of hij zich misschien beetje raar voelt omdat er ook 13 jaar leeftijd verschil is😅 

Ik hoop dat iemand kan reageren en weet wat ik moet doen haha 

Groetjesss,

Annoniemm

Tekst aangepast door De Kindertelefoon i.v.m. anonimiteit, zie forumregel 3: Plaats op het forum geen persoonsgegevens. 

5 reacties

Tover01
Forum|alt.badge.img+16
  • Ster
  • 2517 reacties
  • 20 maart 2025

Hey lieve ​@Anoniem meisje ! Ik denk dat je hierover best eens mag bellen met de Kindertelefoon. Het is voor jou een flinke last en ik vind dat je eigenlijk deskundig advies moet krijgen! Chatten kan ook met ze. Zou je dat durven en kunnen? 

https://www.kindertelefoon.nl/bellen 

Veel sterkte en liefs, Tover xxx

Anoniem meisje
Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • 25 reacties
  • 25 maart 2025

Ik ga het een keer doen maar het is zo druk altijd ik zit dan altijd in een hele lange wachtrij🥲 dankjewel voor je reactie!!! 

Groetjes annoniempjee

Tover01
Forum|alt.badge.img+16
  • Ster
  • 2517 reacties
  • 26 maart 2025

Heel goed ​@Anoniem meisje ! Ik hoop dat het lukt en dat het je vooruit helpt! 

Liefs Tover xxx

AanNOonNOonNIieEMm
Forum|alt.badge.img+1

Heyy

Hoe oud is hij? 

Ik denk aangezien dat er 13 jaar leeftijdsverschil is, dat hij of jij best volwassen is/bent. Ik neem voor nu even aan dat hij de oudste is. 

Je kan misschien een keertje met hem in persoon praten. Dan kunnen jullie even jullie hart luchten bij elkaar. Misschien dat jullie elkaar zo beter kunnen steunen.

En wat heftig waar jij nu allemaal doorheen gaat zeg! Echt super veel sterkte en beterschap met je oom, moeder en oma!!

Groetjess

Anoniem meisje
Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • 25 reacties
  • 31 maart 2025

Ik ben 14 hij is 27😅 maar het klinkt erger dan dat het is.

Hij ziet veel van mijn emoties in zijn emoties toen hij jonger was vandaar de band tussen ons want hij had het vroeger ook niet makkelijk, daardoor is hij de enige die me begrijpt.

Als ik wil praten erover met vriendinnen die snappen niet waar ik doorheen ga hun doen hun best maar ze kwetsen me soms met wat ze reageren ze bedoelen het goed maar dan zeggen ze "als je moeder overlijdt mag je bij mij wonen" maar ik wil daar niet over nadenken.

Ook als ik de Kindertelefoon bel krijg ik niet echt wat ik nodig heb ik krijg altijd heel veel vragen maar we komen nooit op een conclusie.

Ik wil graag dus die man bellen want ik zie hem in mijn dagelijks leven niet maar is dat raar? 

Heel erg bedankt voor je reactie!

Groetjes annoniempjee

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Cookie instellingen