Ik ben vaak Chagrijnig

  • 17 February 2022
  • 5 reacties
  • 58 Bekeken

Reputatie 4
Badge +2

Hoiii,

Ik ben 14 jaar oud en ben met vlagen van ongeveer 3 weken vaak erg chagrijnig en snel geïrriteerd, vooral naar mijn gezin. Ik vroeg me af of jullie tips hebben of misschien weten hoe het kan!


5 reacties

Reputatie 7
Badge +18

Hoi wat lijkt me dat vervelend ook voor jezelf.  Zitten ze je dwars of erger je je ergens speciaal aan? Of gewoon dat ze in je buurt zijn ? Heb je een manier waarop je dan van dat gevoel af komt? Boksbal of zo ( niet grappig bedoeld hoor )  of hardlopen, of gewoon ff alleen zijn? Ik heb een tijdje gehad dat ik dacht laat me nou allemaal eens met rust !  En na en tijdje merkte ik dat ik niet wist hoe ik in elkaar zat enzo. ( heb ik een topic over) vet gepuber  ook ;)  maar wel heel lastig dus ik kan me voorstellen hoe het is. Ik hoop dat je er achter komt.  En ej kan altijd hier verder praten ! :)

Grtz liefs Julian X

 

Reputatie 5
Badge +4

Heyy, best normaal hoor! Heb ik ook heel soms(: het is gewoon de puberteit denk ik, op deze leeftijd wordt dat steeds meer. Als je snel geïrriteerd of chagrijnig wordt naar mensen zoals je ouders probeer dan, zodat er misschien minder vaak ruzie of iets anders komt iets te verzinnen wat het minder maakt. Dus gewoon als jij denkt oke ik ben nu geïrriteerd wat verzinnen wat het minder maakt, bijvoorbeeld aan iets anders heel erg leuks denken. Groetjes van mij((:

Reputatie 7
Badge +19

Ik heb het ook gehad met vlagen van 1 week maar bij mij was dat echt heftig

Reputatie 7
Badge +9

He, 

Dit is best normaal voor onze leeftijd, omdat wij in de pubertijd zitten. 
Ik heb dit ook, wat ik vaak doe is dit denken: “Als ik vanuit de 3e persoon kijk, ben ik een goed mens zo?” 
Zo zie ik dat ik vaak heel dom eruitzie als ik zo chagrijnig doe zonder reden, en dan wordt het ook minder. 

Ook gewoon proberen om rustig adem te halen. 

Als het niet lukt om dat te denken doe ik dan gewoon het vergeten en iets goeds te doen tegenover hun, het liefst in datzelfde uur. 

Groetjes, Sano07

Reputatie 4
Badge +2

Ontzettend bedankt allemaal!

Reageer