Vraag

ik ben niet gelukkig

  • 24 September 2021
  • 4 reacties
  • 87 Bekeken

Reputatie 3
Badge +3

Ik ben niet gelukkig. Ik huil iedere dag. Mijn ouders zijn streng. Ik mag niks. Vrienden mogen alles.  Ouders worden vaak boos. Ik ben blut.   M'n leven heeft geen zin meer.  Heeft iemand tips hoe ik me gelukkig kan voelen. 


4 reacties

Reputatie 1
Badge +1

Hoi Soph1609,

 

Wat vervelend! Ik denk dat je naar de kleine dingen moet kijken en de hobbies doen die je leuk vind. Uit alles kan je een beetje geluk halen. 

Reputatie 6
Badge +7

Vervelend. Een tip.  Je situatie kun je niet veranderen. Je kunt wel veranderen hoe je je voelt. Dat klinkt raar want je denkt dat je gevoelens je gewoon overkomen.

Ik zie dat je schrijft met de woorden ‘alles’ en ‘niks’. Ik heb geleerd dat dat ‘ruziewoorden’ zijn - als je ruzie wilt maken, moet je woorden als altijd, nooit, altijd en niks gebruiken.  
Dat zijn dan ook woorden waar je niet gelukkig van wordt.

ik heb het ook meegemaakt je moet het tegen een vertrouwde (volwassenen) familielid zeggen want alleen kan je het niet oplossen.

Hi, soms is het in het leven echt moeilijk maar op een dag komt het van zelf weer alles goed ik begrijp je hoe je je voelt op sommige momenten. Praat met je ouders wel een gesprekje kan veel veranderen :) succes meisje :) geloof ook meer in je zelf 

Reageer