Vraag

Ik ben mentaal ingestort en heb last van paniekaanvallen, tips?

  • 19 April 2023
  • 3 reacties
  • 72 Bekeken

Badge

Ik heb heel erg last van anxiety en daardoor ben ik al een heel poosje mentaal ingestort. Ik heb last van erge paniekaanvallen en dan voelt het alsof ik dood ga. Ik praat hierover met mijn mentor, maar ik absoluut niet met mijn ouders praten. Alleen ik vind het moeilijk om telkens hulp te vragen aan mijn mentor. En ik ben wanhopig. Ik heb zoveel dingen geprobeerd om hier uit te komen, dat mijn hoop niet zo veel is


3 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Hey @Amelia ,

Wat vreselijk vervelend moet dat zijn. Als het goed is kan er via de mentor een vertrouwenspersoon of pedagoog worden aangesteld, zonder dat je ouders er van hoeven te weten. Als je dat gwn expliciet zegt, dan zullen ze daar wel rekening mee houden. Je kan ook altijd met de kindertelefoon bellen of chatten als je iemand nodig hebt. 

Met vriendelijke groet,

TheMusicDude

Badge

Hey @TheMusicDude,

 

Dank je wel voor je antwoord. Ik waardeer het enorm! Ik denk helaas dat ik niet iets met je antwoord kan, want ik gebruik het al. :)  Sorry, maar ik moet het vragen: Hoe gaat het met jou? Hopelijk vat je dit niet verkeerd op, want ik vind het niet leuk als het alleen om mij gaat. BTW je quote is echt geweldig!

 

Groetjes,

Amelia :)

 

Reputatie 7
Badge +6

We mogen niet chatten op het forum, maar met mij gaat het goed, ben net weer uit een wat donkerder dal opgestapt en ben weer gwn bezig met vanalles. 

MVG,

TheMusicDude

Reageer