ik ben er gw klaar mee

  • 12 December 2021
  • 8 reacties
  • 148 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Hoii na een tijdje ben ik weer terug bij de kindertelefoon eyy :) ook 2 zelfmoordpogingen later btw. Ik snij me en 3 leraren weten het maar me ouders niet. Ik haat me ouders trouwens want ze mishandelen mij gw mentaal. Ik heb heel veel last van "body dysphoria" want ben nu een non binar geworden. En ik heb: eetstoornis,angstoornis,sociale angst,ocd en depressie(heeft de dokter gezegd) nou ik hoop dat je het weer intressant vond :,) 


8 reacties

Reputatie 5
Badge +3

Hey wat heftig zeg ik ben er voor je blijf vechten oké? Laat maar eens zien aan je ouders hoe mooi sterk en slim je bent en hoe trots ze op hun kind moeten zijn:) het kan echt lastig zijn uit ervaring zeg ik ga misschien naar systeem therapie met je ouders als er iets is zal ik deze topic af en toe bekijken ik ben er 

Reputatie 5
Badge +3

Hey wat heftig zeg ik ben er voor je blijf vechten oké? Laat maar eens zien aan je ouders hoe mooi sterk en slim je bent en hoe trots ze op hun kind moeten zijn:) het kan echt lastig zijn uit ervaring zeg ik ga misschien naar systeem therapie met je ouders als er iets is zal ik deze topic af en toe bekijken ik ben er 

Met blijf vechten bedoel ik geef het niet op en maak geen einde aan je leven en het is zo knap dat je hier hulp vraagt:)

Hey,

Alsjeblieft, doe geen zelfmoord pogingen meer!

Het kan niet de beste oplossing zijn!

Over een tijdje is alles beter! Misschien krijg je later wel een heel leuk leven alleen had je voor die tijd zelfmoord gepleegd.

Even een vraagje nog: wat is body dysphoria?

pleeg geen zelfmoord! Niemand wil dat! Al helemaal de mensen op het forum niet.

 

sterkte!

Reputatie 1
Badge

(onnodige quote verwijderd door de Kindertelefoon)

Dysphoria is dat je heel onzeker bent over je lichaam van je oude geslacht

Reputatie 7
Badge +4

Hai,

We lezen dat je in een lastige situatie zit. Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren.

Sterkte!

Groeten,
Britta van de Kindertelefoon

Reputatie 2
Badge

Ik ben er ook klaar mee ik denk dat ik het maar opgeef ik weet het gewoon niet meer

 

Badge

Hoi Hayden!
Wat vervelend! Ik kan me niet eens voorstellen hoe dat moet voelen, maar het lijkt me flink kut. 

Ik heb niet heel veel advies omdat ik niet heel veel ervaring heb met dit soort dingen, maar ik wil gewoon even tegen je zeggen dat je het echt verdiend te leven.

Er zijn zoveel vette en leuke dingen die jij kan doen op deze wereld, je wilt toch niet weggaan voordat je alles waar je van droomt hebt geprobeerd?!

Geef nog niet op! Ik weet zeker dat het beter gaat worden! 

<3

Reputatie 5
Badge +3

Ik ben er ook klaar mee ik denk dat ik het maar opgeef ik weet het gewoon niet meer

 

Nee niet doen praat alsjeblieft wat is er aan de hand? 

Reageer