Ik ben een catfish

  • 7 January 2022
  • 5 reacties
  • 121 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Hai

Ik heb een paar maanden geleden een jongen leren kennen via een game. Op die game had ik ook vrienden en ik gebruikte niet mijn eigen naam, want ik wilde anoniem blijven vanwege mijn veiligheid enz.

Nu praten we iedere dag en hij is mijn vriendje.

Ik dacht eerst dat het een paar dagen zal duren dus dat het gewoon niet serieus was en ik gebruikte dus mijn schuilnaam, maar nu is het echt serieus geworden en ik ben heel erg gehecht aan hem en als ik hem nu moet vertellen dat mijn echte naam niet mijn schuilnaam is, ben ik zo bang dat ik hem kwijtraak.. :cry: ik dacht dat het wel een keer uit zou gaan, maar ik wil hem niet verliezen, ik heb geen vrienden, en hij is er altijd voor me en hij begrijpt me, hij is degene waarmee ik altijd kan praten en we willen elkaar ook in real ontmoeten. Ik heb trouwens alleen een andere naam gebruikt, en verder altijd  eerlijk geweest, ik snap het ook niet van mezelf want ik lieg nooit van mijn leven behalve nu en dit is de stomste leugen ooit geweest want ik moet nu het contact met hem verbreken of ik moet de waarheid vertellen en in beide gevallen raak ik hem waarschijnlijk kwijt terwijl ik ZO erg van hem hou dat is niet normaal…:sob::disappointed_relieved:

Ja ik weet dit heb ik allemaal zelf gedaan, ik had nooit moeten liegen, maar ja het is nu gebeurt en ik wil hem zo graag de waarheid vertellen, maar ik ben bang dat hij me dan gaat haten.

Heeft iemand tips..:sweat:


5 reacties

Reputatie 1
Badge +1

-onnodige quotes verwijderd-

Je kan het gewoon zeggen ik denk echt niet dat hij daar zo boos door zou worden

Reputatie 1
Badge

Ty voor je reactie.. Denk je echt??

Voor mijn gevoel heb ik echt heel erg gelogen en ik weet niet hoe ik het dan zou moeten zeggen

Als je erbij zegt dat je van je ouders niet je echte naam mocht zeggen is misschien een optie?

Badge

Hey,

Ik ga zelf ook onder een nep naam over het internet vanwege privacy, maar weet je ik denk dat hij je wel begrijpt als je uitlegt “Hey dit is dus niet m'n echte naam omdat ik best voorzichtig ben over het internet, ik hoop dat je dat respecteerd en begrijpt” als hij dat niet begrijpt lijkt me het ijn probleem maar als hij echt van je houd zal hij je supporten en accepteren wat je naam dan ook maar is. Ik had hetzelfde met online vrienden maar tegen hele goede online vrienden heb ik m'n echte naam vertelt en dat begrepen ze allemaal ivm privacy

xx

Reputatie 1
Badge

Hey,

Ik ga zelf ook onder een nep naam over het internet vanwege privacy, maar weet je ik denk dat hij je wel begrijpt als je uitlegt “Hey dit is dus niet m'n echte naam omdat ik best voorzichtig ben over het internet, ik hoop dat je dat respecteerd en begrijpt” als hij dat niet begrijpt lijkt me het ijn probleem maar als hij echt van je houd zal hij je supporten en accepteren wat je naam dan ook maar is. Ik had hetzelfde met online vrienden maar tegen hele goede online vrienden heb ik m'n echte naam vertelt en dat begrepen ze allemaal ivm privacy

xx

Okee thnx voor je reactie:) ik heb dat ook met veel vrienden indd, maar nog nooit aan iemand verteld dat het niet mijn echte naam is.. maar ik ga het proberen of course

Reageer