Heyy ik ben meisje 14 jaar en ben lesbi of ja ik heb met een meisje van 15 en ze zit een klas hoger als mij. Niemand wist van ons dat we hebben omdat niemand van mij weet dat ik gay ben. een paar close vrienden weten het wel ik heb nu ongeveeer 3 maanden met der en het werd me echt tijd dat ik het tegen iedereen ging zeggen dacht ik ik ben nu op vakantie kom maandag terug en moet dinsdag weer naar school. Ik had gister een TikTok geplaatst over mij en me vriendin waar je duidelijk ziet dat we iets hebben en ja hoor klasgenoten hebben het gezien… ik dacht eerst fk hun mr ik heb de TikTok verwijdert en ben nu toch bang om naar sschool te gaan… dalijk pesten ze me / lachen ze me uit… ik weet het niet maar ik vind het echt niet leuk ik heb sws in me klas niet veel vrienden fz ik heb 1 vriendin ( gwn normale vriendin) maar voor de rest heb ik niet echt vrienden ja ik praat wel soms met ze maar ben niet bevriend met ze ofz die andere meiden dus ja en ik weet dat die andere meiden me sws belachelijk gaan maken fz omdat hun vgm echt tegen gay mensen zijn… ik ben zo bang om naar school te gaan heeft iemand tips om hier mee om te gaan ofzo want ik ben zo bang…
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.