Skip to main content

Hoi, ik ben de laatste tijd een beetje afwezig in de klas en het gaat niet al te best met mij en mijn docenten hebben dat ook door. een docent heeft het ook tegen mijn mentor gezegd en ik heb binnenkort mentor uur. Ik ben dus bang dat hij vragen gaat stellen want ja er is best wel wat gezeik rond om docenten en mij

Ik heb dus laatst een diagnose van ADD gekregen en ja dat is best naar als je daar ineens achter komt. Door mijn ADD gaat huiswerk en toetsen leren heel moeilijk, want ik heb dus geen motivatie en/of concentratie. Door dat ik dus nooit iets af heb heb ik gezeik thuis en met docenten. En ik heb ook nog ruzie met meerdere vrienden. Kortom ik voel me niet al te best ofz, maar wat nou als mijn mentor er om gaat vragen? Ik weet dan echt niet wat ik moet zeggen want stel hij geeft ook alles door aan mijn ouders. Dan weten zei het ook en dan kom ik heel raar over. Hebben jullie misschien tips?

Hey , allereerst vervelend dat je nog gewoon reacties heb t gehad…..

tja ADD is ook niet niks….. school weet hier wel van neem ik aan,?! Anders, wel doen, wel vertellen, want ze kunnen dingen die ze nier weten moeilijk snappen…..! 
 

Mij_Niet_Gezien 

 

-Dit bericht is door De Kindertelefoon aangepast vanwege forumregel 16. Houd de tekst van je bericht leesbaar. Gebruik spaties en punten en let op je spelling.


Reageer