Skip to main content

Ik wil iemand vermoorden, een meisje uit mijn klas. Ik heb echt de neiging.

Hoe stom het ook klinkt, ik heb zelfs al een heel plan gemaakt. 

Ik wil het doen en ben er ook van overtuigt dat ik het ga doen.

Maar het erge lijkt me wat erna komt, gevangenis. Al zou het kunnen dat ik er niet heen hoef want ik ben 12. 

Heeft iemand tips om dit gevoel te laten weggaan? Alvast bedankt! xx :)

Toen ik dit bericht las schok ik wel een beetje, maar terugkomende op je vraag over hoe je woedde en boosheid kan laten verdwijnen ben ik tot de conclusie gekomen dat het slimste is wat je nu kan doen is een rage room bezoekken een rage room is een plek waar je legaal spullen mag verniellen en slopen,

 

Mvg 


Ik heb echt de neiging.

Heb je enig idee waar die neiging of dat idee vandaan komt?

Plannen zijn een ding en zolang je ze niet uitvoert is het OK, maar misschien is dit iets dat aangepakt kan worden.
Je kunt in ieder geval niet gestraft worden voor je neigingen, dus het kan handig zijn om wat ondersteuning te krijgen.
Met het probleem, niet met het uitvoeren van het plan.

Kun je dus het hier met een mentor, een vertrouwenspersoon of zo'n iemand het hierover hebben.
Het kan best zijn dat zij in het begin geschokt reageren, maar ze zullen zeker meer dan bereid zijn om je te helpen dit te voorkomen.
 


Even wat betreft dat niet in de gevangenis komen: jeugdrecht straft misschien minder hard, maar je vergooit je toekomst volledig als je iemand vermoord. Verder sluit ik me aan bij de rest. 


Toen ik dit bericht las schok ik wel een beetje, maar terugkomende op je vraag over hoe je woedde en boosheid kan laten verdwijnen ben ik tot de conclusie gekomen dat het slimste is wat je nu kan doen is een rage room bezoekken een rage room is een plek waar je legaal spullen mag verniellen en slopen,

 

Mvg 

doe het


Koop een boksbal (als je die niet hebt) en sla daarmee alle agressie uit je!

 

Arr………


@ Anonymous: 

 

Jammer genoeg moet je ouder dan 18 zijn om er een te bezoeken

 

Onnodige quotes verwijderd door De Kindertelefoon.


Reageer