Vraag

Iemand uit mijn team heeft een HEKEL aan me

  • 10 March 2018
  • 2 reacties
  • 68 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi,
Ik zit dus met iets, ik zal eerst even beschrijven hoe het precies zit;
Ik zit op hockey, en er is een meisje uit mijn team die me echt niet moet hebben. Ik heb echt helemaal niks fout gedaan, en dat weet ik zelf ook. Maar het is zo ongelofelijk vervelend. Het is zo’n type dat zogenaamd ‘aardig’ doet maar dan vervolgens allemaal steken onder water geeft. Laatst in een wedstrijd: “Blijf nou eens even bij je eigen man, jezus hé.” Dus ik dacht naja k ga der verder maar niet op in, maar er zijn dus wel vaker van die momenten. Ook bijvoorbeeld als ik een keer een fout maak: “kijken” op zo’n heel negatieve toon dat je gelijk weer helemaal depressief maakt. Dus ik wil bijna zeggen: “Eh kan dat misschien wat positiever?!” Maar ik hou me in want ik dacht ja anders wordt het alleen maar erger.

Mijn vader helpt onze coach en ze maakt ook constant rotopmerkingen naar hem en ik word dan zo ontzettend geïrriteerd ook. Jeeeez wat een bitch is dat (sorry)

Maar goed heeft iemand misschien tips hoe ik hiermee om kan gaan? Ik wil haar namelijk heel graag gewoon een keer confronteren maar ik weet nou niet of dat zo handig is...

Alvast bedankt!

2 reacties

Hoi!

Vervelend hé, zo'n personen! Jij hebt niets verkeerd gedaan, dus hoeft je niet schuldig te voelen. Dat neemt niet weg dat je je er aan kunt ergeren.

Dat meisje doet ook vervelend tegen je vader die helpt bij de trainingen. Kunnen hij en de coach praten over sancties? Dat meisje mag de sfeer in de ploeg niet verpesten, dat zou jammer zijn. Ik kan me moeilijk voorstellen dat jij de enige bent waar ze vervelend tegen doet.

Zelf nare dingen terugzeggen heeft weinig zin, hoe aanlokkelijk het soms ook kan zijn. Negeren is het beste. Nog beter is dat ze op haar plaats gezet wordt door de coach.

Groetjes
x
Hoi,

Ik had vorig jaar ook zo'n persoon in mijn team. Héél vervelend, ik snap je helemaal. Opmerkingen terug maken gaat je inderdaad niet helpen. Dat maakt het alleen maar erger.

Wat je kunt doen is het tegen je coach zeggen. Je coach is er niet alleen om jullie beter te maken qua spel, maar ook als team. Hij/zij kan dus helpen.

Verder zou ik je focussen op de teamgenoten die je wel aardig vindt. Dat is soms lastig net zo'n vervelende meid erbij, maar het is echt mogelijk om je minder aan haar te ergeren.

Gr. Pin

Reageer