Vraag

iemand overtuigen/geholpen om geen zm te plegen?

  • 5 March 2023
  • 4 reacties
  • 80 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Hey hallo,

 

Ik ken iemand online en hij zag t leven niet meer zitten… hij deed/doet al sh,

ik heb m overgehaald om niet meer te doen en hij doet t al echt veel minder gelukkig,

het lijkt alsof sh een soort tik is… dat je t moet doen en niet kan tegenhouden… hij zegt zelf dat hij t tuis kan volhouden om niet te den maar op school het niet kan tegenhouden en hij bijv doet alsof ie nr de toilet moet maar dan het alsnog doet.

hij heeft ook gezegt da ik miss wel een leven heb gered en dat ie zonder mij er miss niet meer was… nu weet ik eigenlijk niet wat ik daar op moet zeggen want ik had t zelf eig niet door omdat k me dr zelf eigenlijk ook mee hielp…

heeft iemand nog tips of ervaringen? hoor t graag <3

 

groetjes NLgirl<3


4 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Wel goed dat er voor hem bent. Blijf dat doen. Je kan hem bijv. zeggen dat hij jouw een berichtje moet sturen als hij weer aan sh of zm denkt.

Reputatie 7
Badge +9

Wel goed dat er voor hem bent. Blijf dat doen. Je kan hem bijv. zeggen dat hij jouw een berichtje moet sturen als hij weer aan sh of zm denkt.

klopt

Reputatie 1
Badge

hoi 

@tim16 , hij zegt ook regelmatig als hij er aan denkt of bijna wilt gaan doen.

Reputatie 2
Badge +1

Hey, ik denk dat het het beste is er sowieso voor hem te zijn als hij het nodig heeft. Voor de rest is het handig als misschien iemand kan helpen die er wat mee kan en misschien meer verstand van heeft, iemand die hij vertrouwt misschien. Sterkte xx

Reageer