iemand ervaring met depressie

  • 23 July 2020
  • 2 reacties
  • 55 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

hoi hoi,

ik heb dus 2 weken geleden helaas te horen gekregen dat ik een depressie heb :(

maar ik geloof het dus eigelijk niet dat ik het heb maar ik heb dus zoon spygloog dingen in vertrouwen verteld  maar toen heeft ze me moeder gebeld met het verhaal en vertrouw haar niet meer echt.  en nu gaat ze het me school ook vertellen wat ik eigenlijk niet wil maar kan daar geen toestemming ofzo. omdat ik 15 ben maar ik denk ja als je al bij de 1e keer als je mij alleen spreekt en het meteen door gaat vertellen moet ik jou wel nog vetrouwen en ik had al gezegt dat ik niet snel wat zeg als het niet goed gaat enzovoort doordat ik ooit dingen in vertrouwen heb gezegd en dat toen is verteld aan heel mij klas waardoor de situatie nog erger maakte maar ja me vertrouwen is nu al weer weg en heeft iemand  tips voor depressie ofzo en ik kan daar ook gewoon gaan zitten en zeggen dat alles goed gaat want daar is ze nu wel voor aan het zorgen dat ik weer een muur om me heen ga bouwen ( voor de duidelijkheid het gaat niet goed :) )


2 reacties

Reputatie 3
Badge +4

Hey,

 

ik heb zelf ook depressie gehad. En het is niet leuk. ik zou inidergeval een andere psycholoog nemen en anders zeggen dat je haar niks meer gaat vertellen. Maak haar duidelijk dat dit niet leuk voor je was.

 

Maar nu over het dealen met het. Ik ben er vanaf gekomen door veel te gamen en met vrienden dingen te doen. Maar mijn grootste help was mijn vriendin toen ( nu mijn ex ) zij heeft geholpen dat ik er overheen kwam

 

tip: zorg voor afleiding zoals praten met vrienden, gamen, uitjes, en zorg dat je zin in het leven krijgt

 

MVG annoniemejongen

Hoi

 

Wat naar zeg, dat er een hoop dingen doorverteld werden. Ik was niet bij dat gesprek natuurlijk, maar ‘t is niet fijn wanneer wat je in vertrouwen zegt, doorverteld wordt, en al zeker niet als dat niet de eerste keer was dat je vertrouwen werd geschonden. 

 

Zoals Annoniemejongen385 zei, zou je kunnen overwegen om naar een andere psycholoog toe te gaan. Ook ik heb even moeten zoeken naar de juiste psycholoog waar ik een klik mee had, en als je die eenmaal vindt, ben je al halfweg. Een psycholoog waar je je goed bij voelt is erg fijn, en kan je een hoop nuttige tips geven rond hoe om te gaan met je depressie. 

 

Gr. Kenshin

Reageer