Skip to main content
Vraag

iedereen zegt dat ik lelijk ben.

Forum|alt.badge.img

Hoi, ik hen een meisje van 14 jaar en ik voel me af en toe best onzeker omdat mijn hele gezicht onder de puistjes zit!! Ik wordt er gek van en ik heb al alles geprobeerd om ze weg te krijgen maar dat lukt niet. Zelfs mijn zusje  zegt dat ik een lelijk gezicht heb.

Hebben jullie tips?

3 reacties

Nevadatjee
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • 119 reacties
  • 31 maart 2025

hi girly 

meisje je bent wie je bent ik vindt jou prachtig en ik hoef je niet eens te zien want jij bent bijzonder oke misschien heb je acne of zit je onder de puisten maar wie boeit zolang je van jezelf houd ik hou van je zoals je bent want ik denk dat jij een super lief meiske bent ik wil zeggen als je vrienden iets zeggen over je uiterlijk zijn het fake vrienden echte vrienden boeien niet hoe je er uit ziet zelfs al zou je er uit zien als een aap het gaat om het innerlijk 

en je hoeft je niet te veranderen zo dat mensen vinden dat jij mooi bent dat hoeft niet de enigste persoon die je nodig hebt is jezelf  en als je die verliest verlies je alles leef je leven  mn broer noemt mij ook puistenkop en zegt konstant dat ik een paarse minion ben met mn scheve tanden maar ja dat is nu eenmaal zo het maakt me wie ik ben 

xxx nevada

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • 3 reacties
  • 1 april 2025

Hoi Nevadatjee,

Heel erg bedankt voor je reactie!❤️ ik voel me al een stuk beter.😊

Nevadatjee
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • 119 reacties
  • 1 april 2025

hey np 

we zijn er allemaal voor je en ik denk dat je bijzonder speciaal en uniek bent 

xxx nevada het is goed om te horen da je jouw wat beter voelt

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Cookie instellingen