iedereen is bang voor iets. jij ook?

  • 10 December 2014
  • 50 reacties
  • 1546 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hey allemaal.
Iedereen heeft een angst. ik heb een angst dat mijn moeder weer depressieft wordt. of dat een van mijn ouders zomaar een ongeluk krijgt.
waar ben jij bang voor??

50 reacties

Dat is heftig, anoniempje. Kun je hier wel over praten met je ouders?

Ik heb zelf allerlei angsten. Ik ben 'bang' voor sommige mensen, toekomst, en als ik een slechte nacht heb het donker. Dat waren zo even de angsten die in mij opkomen. 🙂
Hey
Ik ben echt als de dood voor het donker. Gewoon dat er mensen kunnen zitten of iets ik weet niet maar het donker staat mij gewoon niet echt aan.
Ik heb ook een keer een nacht merrie gehad dat mijn vader werd afgeschoten door een katapult en ik zag heel duidelijk hoe hij belande en na die nachtmerrie dat ik mijn vader of moeder echt nooit kwijt wil dus ben wel bang dat ik mijn ouders kwijtraak.
Liefsx
hey,

je hebt helemaal gelijk, ieder een is bang voor iets

ik ben bangiemand van wie ik heel erg hou te verliezen
en ik ben bang de controle over mn leven kwijt te raken

xx
Ik heb op dit moment niet echt een angst ofzo waar ik altijd mee zit
ik ben bang voor donker.
donkere ruimtes of als het buiten donker is en ik loop buiten ben ik ook bang.

leuke vraag.
groetsels, Valoran
Ik ben bang dat geeneen medicijn bij mn moeder helpt tegen haar depressie, bang dat ik het mes echt een x in mn pols zet en bang dat iedereen me vergeet als ik ik er noet meer ben.
Dat is niet fijn Luna Dx
Laat het mes liggen, er zijn genoeg mensen die om je geven. Al laten ze het misschien niet merken.
Misschien moet je vaker met je moeder praten (niet gelijk over haar depressie) 
Ik leef met je mee, ik weet hoe vervelend het is om een depressieve moeder te hebben
xx
Het donker, ik word echt bang in het donker. Ja ik slaap wel in het donker maar ik ben dus elke nacht bang. Maar ik hallicuneer en dan zie ik dingen zoals mensen in mijn kamer staan maar er staat gewoon niemand in mijn kamer.
uhmm er zijn een paar dingen waar ik bang voor ben haha; 
- spinnen
- overgeven
- in het donker (ik zie dingen die er niet zijn (ook als het licht is maar vooral in het donker) en dat is niet leuk ;p)
- ik heb sociale angst (maar dat noem ik eigenlijk niet echt bang zijn haha)

x

- ik heb sociale angst (maar dat noem ik eigenlijk niet echt bang zijn haha)


heet dat niet verlegen??
dat is ook angst hoor. heb ik ook last van 😃
Ik ben voor een hele hoop dingen bang geweest in mijn leven.
-voor het donker.
-spinnen.
-hoogtes.
-botten
 
maar ik heb toen ik klein was besloten om al mijn angsten te overwinnen.
en nu hou ik van een donkere nacht lekker in het bos wandelen.
ik heb een vogelspin als huisdier en spinnen fascineren me nu ;)
ben laatst gaan paragliden wat super was.
en biologie was mijn beste vak 😛
Dat mijn ouders gaan scheiden ze maken heletijd ruzie 😞
ik ben bang dat ik later als ik dood ga met heel veel pijn dood ga , en mijn aller beste vrienden te verliezen
Ik ben voor heeeeeel veel dingen bang. Maar mijn twee grootste angsten zijn
- dat niemand ooit met me wil trouwen (ik wil later graag trouwen)
- dat ik nooit kinderen zal krijgen
Zo dat is er uit.

Nu heb il nog een tip voor de mensen die bang zijn in het donker. Als je een leeslampje of een soort van schemerlampje op je kamer hebt kun je die wel aanzetten. Dan is het niet hellemaal donker in je kamer. Ik ben zelf ook bang in het donker en vooral als ik alleen ben, en ik kan door die schemerlamp prima slapen.
Ik ben bang om mezelf te zijn. Ik ben bang om te zeggen dat ik oo meisjes val....
Hee guys,
Ik had hier eerder al s gereageerd maar io heb wep meer angsten dan dat, ik ben ook bang dat ik alss ik dood ben vergeten word. Dat iedereen gwn doorleeft alsof er niks gebeurd is maaroke. Ik ben ook heel bang voor de reacties als ik vertel dat ik bi ben. Ik dwnk dat al een hele poos. Verliwfd op meiden enzo,mwar ook dezelfde gevoelens bij boys dus idk.

X luna xx
Dikke knuffel
And Stay Strong.
Heey luna. Ik heb precies hetzelfde met jongens en meisjes. Het is best wel heel irritant. En als je zelf respect vol net mensen omgaat. En lief en aardig enzo. Doen ze dat ooj bij jou. En zillen ze je echt niet vergeten. X
Hey,
Ik ben zelf heel erg bang dat er oolog komt:(
Ik heb op een of andere manier heel erg de angst dat ik kanker heb.
Ik ben enorm bang voor spinnen.
En ik ben bang in het donker, omdat ik altijd denk dat er geesten zijn.
Oh, en ik ben bang dat ik voor altijd alleen blijf, geen kinderen krijg, later geen goede baan krijg, etc.
Ik ben bang voor;
Spinnen , schorpioenen, krabben
Het donker
Bang om terug te vallen en weer depressief te worden
Mijn ouders of broertje te verliezen
en .. spiegels

x
Ik ben bang voor
-Diep water (dus als ik in de zee de bodem niet meer kan zien en voelen)
-Spinnen (grote)
-Het kwijtraken van mijn beste vriendin en vriendje (niet per se datze dood gaan maar dat ik ruzie krijg en ik ze nooit meer zie ofzo)
-een terugval
-de dood

Zo dat waren de paar ergste wel

Liefs van mij 🙂
Dat ik opnieuw gepest word
Hallo allemaal, ik heb alle reactie's gelezen, en van sommige schrik ik wel erg :(

Heel veel van jullie leiden aan een spinnenfobie, logisch, het zijn enge beesten >.<
sommige zijn ook bang dat ze opnieuw worden gepest. of dat er iets met hun ouders gebeurt.
Praat erover. praten lucht op, het maakt je zo veel lichter als je erover praat.

ook de meeste denken dat ze bang zijn dat ze zelf niet goed genoeg zijn of dat ze terugvallen, of dat hun vrienden hun laten vallen.
Allemaal, blijf je best doen, denk aan leuke dingen, blijf positief :D

xxx
Ik ben bang van:
-als ik alleen ben ben ik bang om in het donker te slapen, als ik met iemand anders ben (of een groep zoals op weekend of op kamp) dan niet
-ik kan tegen de gruwelijkste dingen (ben nogal een horrorfan) maar er is 1 ding waar ik absoluut niet tegen kan: injecties en bloed laten trekken, daarstraks moest ik bloed laten trekken bij de dokter en ik kreeg zelfs een paniekaanval..
-ik ben bang om de controle over mijn leven te verliezen
-ik ben bang voor diep (troebel) water dus niet zoals in een zwembad maar als ik in een meer of in de zee ben en ik voel de bodem niet meer raak ik in paniek (dat is nog niet zo lang want een paar jaar geleden zwom ik met gemak heel ver in een meer dat superdiep was). Ook ben ik als de dood voor koralen en wieren die op de bodem van meren, rivieren en zeeën groeien als ik daarin zit. Ik krijg dan bijna een paniekaanval als ik die aanraak.

Reageer