Vraag

Hulpeloos (seksueel misbruik?)

  • 16 January 2022
  • 4 reacties
  • 314 Bekeken

Badge

Hoi… ik weet niet zeker of ik het een trauma kan noemen of sexuele misbruik maar het heeft zeker wat met men leven gedaan. Ongeveer 3 jaar geleden maakte men broer een foto van me op de douche via het raampje boven de deur. Dit gebeurde 2X ik had uiteindelijk het tegen men ma gezegd. Ze zei dat ze iets zou doen maar ze heeft t niet gedaan. Vervolgens is dit nog een paar X gebeurd. Ook betrapte ik hem toen we aan het verbouwen waren en de deuren nog geen slot of hendel hadden. Ik durfde echt al heel lang niet meer te douchen maar ik kon ook niet douchen. Ik rende huilend naar men kamer en men broer proberen smoesjes te verzinnen. Ik wou ze geloven natuurlijk. Want de waarheid dee teveel pijn. Toen een paar dagen later gebeurde het nog een X toen ik aan het douchen was. Ik was er klaar mee. Ik schreeuwde ging naar men ouders. Hij smeekte om het niet te doen. Maar vervolgens geloofde men ouders me niet eens 100%. Men vader heeft het raam af getaped. Ik voel me alsnog niet veilig in de badkamer. Of mijn kamer. Hij is ook een X toen ik sliep sochtends naakt men kamer in gekomen om een handoek te pakken dit gebeurde meerdere keren. En ik voelde me er zeker niet comfortabel bij. Hij wist dat echt wel. Maar elke keer als ik nu wil douchen kijk ik voor camera’s of manieren hoe hij me kan bespiedde. Ik kijk online of de foto’s niet online staan of wat dan ook ik voel me niet veilig meer. Ik ben paranoia over alles. Zelfs op school kan ik niet meer normaal naar de wc gaan zonder bang te zijn als iemand me ziet. Het is ook men broer niet meer. Misschien kwa bloed maar voor de rest niks. Kan iemand me helpen hoe ik me beter kan voelen. Niemand weet dit van me. Behalve me ouders. Maar ze doen alsof niks gebeurd is. 


4 reacties

Badge

Hoiii, zoals ik je bericht lees ben je heel erg bang en zoals je natuurlijk zei wordt je ‘paranoia’ van de hele situatie. Zelf heb ik dit niet meegemaakt maar ik ga je hier proberen gedeeltelijk doorheen te helpen. Probeer je ouders er vaker over te vertellen (alleen als je dit wilt hoor, voel je niet verplicht), en als je je veilig voelt kun je je broer een bericht sturen (ik snap dat persoonlijk aanspreken heel confronterend kan zijn) dat je je er echt niet fijn bij voelt dat hij zomaar je kamer binnenkomt en ‘gewoon zn gang gaat’. Je zou je ouders ook kunnen vertellen hoe je je over de situatie voelt, dat je helemaal gek wordt van de hele situatie en gewoon wilt dat het stopt, dat je bang bent dat je broer toch wel een manier vindt om je te bespieden, om het maar netjes te zeggen. Deze situatie is echt veel belangrijker dan je ouders nu denken en je moet je ouders hier echt bewust van maken, als dit nog langer doorgaat zou je een keer echt helemaal gek worden en ik zou dat echt niemand toewensen. Zelf zou ik echt niet weten wat je voor nu nog zou kunnen doen, maar als het je echt hoog begint te zitten kun je misschien iemand bereiken/bellen waar je je veilig bij voelt de hele situatie te vertellen. Ik hoop echt dat dit een beetje geholpen heeft.

Succes met je de hele situatie, byee :)

Reputatie 2
Badge +1

jja same hier ..

Reputatie 4
Badge +3

same ik been anaal genomen

Reputatie 7
Badge +15

Mentor! Ookal 9/11 maanden geleden; mentor, mentor, mentor of andere vertrouwens epresoon/ dovent…

 

 

 Mij_Niet_Gezien 

Reageer