Vraag

Hoe verberg ik snijwonden op mijn bovenbeen?

  • 6 May 2024
  • 2 reacties
  • 29 Bekeken

Heyy ik doe mezelf af en toe pijn en nu heb ik het vooral op mijn bovenbeen gedaan. Door de week heen is het niet moeilijk te verbergen want met een short (draag ik wel niet) zie je het niet. Maar nu wordt het zomer en moet ik regelmatig zwemmen met mensen rond mij en als ik een bikini aandoe zie je mijn wondjes/littekens wel. Ik vroeg het aan een vriendin en zij zei dat het niet te verbergen valt maar het moet echt heeft iemand tips misschien welke make up ik best gebruik of andere ze zijn echt welkom.


2 reacties

Reputatie 7
Badge +13

Ten eerste, stop met snijden. Je kunt met 113 (ik hoop dat je niet aan zelfmoord doet) Zelfmoordpreventie 24/7 bellen en chatten (weet ff niet de link misschien de kt?) nu voor je vraag. Tijdens zwemmen kan je misschien gewoon zeggen dat je ziek bent maar dat werkt natuurlijk niet altijd…

Verder in het "normale" leven moet je gewoon lange broeken dragen en als het helemaal boven je been is kun je het ook verbergen met korte broeken

Groetjes mij @Anoniemxv 

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Anoniemxv ,

 

fijn dat je meedenkt en @Girlll wil helpen! Je noemt 113 Zelfmoordpreventie, dat is inderdaad een goede tip om mee te praten wanneer je zelfmoordgedachten hebt. Zij zijn te bereiken via www.113.nl en je kan gratis bellen en chatten, 24 uur per dag.

Wat ik ook nog als tip zou willen meegeven: Sameninmijnschoenen.nl – Informatie en advies over zelfbeschadiging , dit is een site voor jongeren die aan zelfbeschadiging doen, zoals snijden. Hier kan je verhalen van anderen lezen, er is een forum en er zijn tips over hoe je verder kunt.

 

veel sterkte ermee,

groetjes Marieke / De Kindertelefoon

Reageer