Vraag

Hoe kom ik van vliegangst af?

  • 12 April 2024
  • 3 reacties
  • 22 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Hallootjes,

 

Ik ga over 1/2 weken op vakantie met het vloegtuig maar ik heb hele erge vliegangst, waarbij ik dus denk 'oh nee wat als het vliegtuig neerstort' etc en daar heb ik erg last van sinds ik over een paar maanden mijn musical en ik mijn droomrol heb Ben ik steeds bang van 'oh nee wat als ik de musical niet haal omdat het vliegtuig neerstort, dan gaat .... mijn rol overnemen' en daar heb ik nu hele erge stress van.

wat helpt tegen vliegangst?? 

-Anoniempje


3 reacties

Reputatie 6
Badge +2

Tijdens het stijgen en dalen helpt kauwen en slikken, bijvoorbeeld water,kauwgom of een lolly.

Als je bang begint te worden, kun je denken aan iets leuks, en de hand van degene waarmee je reist vasthouden.

Wat ik altijd doe als ik ga vliegen,(klinkt dom), is de buitenkant van de vliegtuig een klopje geven en hallo zeggen.

 

Ik kom niet uit Nederland, maar heb er wel familie,en een nederlandse moeder. Imiddels ben im van overzee niernaartoe verhuisd, en vliegen we dus 1 keer per 2 jaar.

Mijn broertje helpt het om in mijn hand te knijpen.

 

Op het vliegveld controleren ze het vliegtuig elke keer voordat het opstijgt. En de piloot weet wat die doet.

Reizen is niet perse leuk, maar je kunt het altijd zelf leuker maken. Neem een leesboek, schriftje, tekenboek,en wat je maar leuk vindt dat mee mag en kan mee.

 

Fijne reis!

Reputatie 7
Badge +4

@boekenworm   uitstekende tips !  Niks aan toe te voegen.  1 ding, naast de piloten weten ook de medewerkers in de cabine zoals stewardessen enzo heel goed wat ze doen @S_Privateeee . Komt goed !

Knuf en groet, Maiskolfje X

Reputatie 1
Badge

@boekenworm @Maiskolfje  Dankjulliewel :) 

-Anoniempjee

Reageer