Vraag

hoe gaat het met jullie

  • 3 February 2022
  • 10 reacties
  • 83 Bekeken

Reputatie 5
Badge +4

Heyy, effe een random vraag(:

hoe gaat het met jullie? 


10 reacties

Reputatie 4
Badge +1

Tsja, wel prima morgen is mn toetsweek afgelopen en ik heb er een goed gevoel over.

 

Kan beter (toetsweek)

Reputatie 5
Badge +4

Samee! Wat een stress… 

Reputatie 5
Badge +4

Tsja, wel prima morgen is mn toetsweek afgelopen en ik heb er een goed gevoel over.

 

Bij mij is de toetsweek morgen ook afgelopen! Fijn dat je er een goed gevoel over hebt(: ik hoop dat je hoge cijfers haalt!! Succes morgen, je kan het

Reputatie 3
Badge +2

Met mij niet zo maarja

Reputatie 5
Badge +4

-onnodige quotes verwijderd-

Wat naar voor je): hopelijk gaat het snel beter! 

Reputatie 7
Badge +14

Heyy @Nolaf456

Met mij gaat het goed! :) 

Hoe gaat het met jou? 
 

xx Eenmeisje004 

Reputatie 5
Badge +4

-onnodige quotes verwijderd-

Fijn dat het goed met je gaat! Met mij gaat het steeds iets beter, ik heb heel veel last van stress en angsten. Maar ik doe mijn best het te verminderen(: xx

Reputatie 7
Badge +18

Hoi, nu veel beter ik had wat rare dagen en 1 nare dag. maar het gaat weer veel beter.Op school voelde ik me echt vreselijk laatst maar nu wel weer beter.  Ik ben blij dat er weer activiteiten mogen zijn en dat alles weer een beetje normaal word. En ik wil proberen hoe ik wat minder snel mezelf schaam . uitzoeken hoe ik bijvoorbeeld me kan kleden zoals ik wil( heb een kilt en hou ook van stoere rokjes zoals camo en das voor een jongen nog apart helaas). soms ben ik best heel onzeker over hoe ik overkom. Probeer stoer te zijn maar van binnen heel veel vragen. Ik denk soms als ik verdriet heb dan moet ik me gauw verstoppen op zolder en daar huilen. Pas heb ik voor het eerst bij een meisje-bff gehuild en ze vond het helemaal goed en was lief. Dus die schaamte zit in mij. Maar zal ook wel wennen het is een rare tijd als je lijf verandert enzo. Komt goed denk ik 🙂 En ik verheug mij nu al op het voorjaar haha. Dan ga ik zeilen langs het Ijsselmeer als alles goed gaat.  En van de zomer samen met scouts een soort vaartocht waar weten we  nog niet. Ik kan niet wachten tot de korte broek weer aan kan ( of de rok :wink: ) en het buiten weer laat kan worden. Ik hou ook van kampvuur en ik hou van de natuur en ja een feest zeker ook ! Nouja dat was kort even hoe het met mij gaat. Ik hoop dat het met jou ook heel goed gaat !

Grtz en liefs Julian X

Reputatie 5
Badge +4

-onnodige quotes verwijderd-

Wat een leuk verhaal(: superleuk dat je misschien zon rok gaat dragen! Goed dat je probeert je minder te schamen voor alles, denk uiteindelijk maar gewoon, wat is het ergste wat er nou kan gebeuren als mensen dit weten. Groetjes van mij(:

Reageer