Vraag

Hoe bewaar je een geheim?

  • 4 June 2022
  • 2 reacties
  • 39 Bekeken

Reputatie 3
Badge +2

Heyy,

ik ben dus echt enorm slecht in geheimen bewaren. Als die verliefd is op die weet binnen 2 minuten de halve klas het omdat ik het gwn echt aan iemand wil vertellen… alleen ik heb teveel vrienden om het mr aan 1 iemand te vertellen :,). Een van mijn close boy best friends heeft een crush op een vriendin van me mr ik had het zodra ik het wist al aan 3 anderen verteld 🫢 hij weet van 2 mensen niet dat ze het weten. Heeft iemand tips hoe je een geheim bewaart?


2 reacties

Reputatie 2
Badge +1

Hoi,

  1. Maak een document op je Labtop / schrift waar je het verhaal verteld en maak.
  2. Als mensen het hebben over een onderwerp waar jij een geheim over weet, verander dan zo snel mogelijk naar een ander onderwerp
  3. Maak een lijstje: schrijf alle redenen neer waarom het beter is om het geheim te bewaren. Denk na over de gevolgen voor de andere betrokkenen en vraag je af of je wel klaar bent om het te vertellen. Kijk een aantal keer per week naar je lijstje, zeker als je de drang hebt om het te vertellen

groetjess,

Reputatie 3
Badge +1

Ik weet niet echt hoe ik het moet uitleggen! Voor mij is het gewoon normaal om het nooit tegen iemand anders te zeggen.

Misschien moet je nadenken over hoe diegene zich zou voelen. Wat als jouw vrienden je geheim ineens aan de hele klas zouden vertellen? Hoe zou jij je voelen? Misschien is dat al genoeg. 

Wel goed dat je probeert ermee te stoppen!

Reageer