Vraag

het gaat slecht

  • 11 September 2023
  • 2 reacties
  • 83 Bekeken

Reputatie 2
Badge

Tw: aub als het zelf niet goed gaat met je lees dit dan niet of op je eigen risico ik wil absoluut niet dat iemand anders zich hierdoor slech ofzo voelt <3 

 

Hoi, ik ben een meisje van 16 en het gaat gewoon even heel slecht en hulp duurt echt lang.

Ik ben een kopp-kind dat houd in dat een of bijde ouder psychische problemen hebben/hadden (ik weet dit niet zeker maar dit is wat ik gehoord heb) mijn ouders zijn gescheiden btw.

Mijn vader heeft meerdere verslavingen waarvan ik eigenlijk zeker weet dat hij het nogsteeds heeft ondanks dat hij bij een kliniek voor verslavingszorg is geweest 3 keer. Hij denkt dat onze relatie zo 1,2,3 weer goed is. Hij heeft mij zo kapot gemaakt dat ik veel school heb gemist vorig school jaar waardoor ik in de problemen raakte. 

Ik heb nu ondertussen "hulp" via diezelfde kliniek  en school. Maar het werk niet echt, ik probeer echt alles met hun te bespreken maar het is me al vaker gebeurd dat ze het alsnog  tegen mijn moeder vertellen ondanks hun geheimhoudingsplicht. Ik heb me ook ingeschreven bij mediant maar dit duurt gewoon een lange tijd omdat zoveel mensen het zwaar hebben. Maar ik heb gewoon geen puf om meer iets te doen.

Niet in de manier van ik wil hier niet meer zijn maar op de manier van ik vindt alles wel goed maar wil geen ende reet doen. Ik wil het liefst thuis blijven maar dit kan natuurlijk niet alltijd. Omdat ik vorig jaar zoveel thuis was weten die mensen van de kliniek hiervan en zijn ze extra streng, mijn moeder ook. 

Maar ik voel me zo slecht dat ik gewoon hoop dat ik morgen  ziek ben zodat ik niet naar school hoef.

 

Tekst aangepast door De Kindertelefoon ivm anonimiteit 


2 reacties

Reputatie 2
Badge

ik snap je helemaal. niet dat ik soortgelijke problemen heb, maar ik ken het gevoel van niks meer willen en het niet meer uitmaken wat je doet. ik doe gewoon wat me opgedragen word omdat k niet echt een keuze heb. als je het ooit ergens over wilt hebben ben ik er sws altijd en anders veel succes met er op de een of andere manier overheen komen, zal heel erg lastig zijn maar toch zal t ooit gebeuren!

Reputatie 7
Badge +14

Hey !  Ik denk dat ik te jong ben om jou advies te geven ☺️ maar ik wil wel veel sterkte wensen en hoop voor jou dat het beter zal gaan! 

Tover xx

Reageer