Het gaat nog steeds niet goed (zelfmoordgedachten)

  • 6 June 2019
  • 1 reactie
  • 87 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi,

Ik heb een paar maanden geleden een topic gemaakt , hier kun je hem vinden.

Ik heb wel wat aan de tips van jullie gehad, maar het gaat nog steeds niet goed.

Ik heb nog geen nieuwe psycholoog durven vragen en ik heb besloten dat ik ook tegen niemand ga vertellen dat ik zelfmoord wil plegen.

Ik heb wel geprobeerd om het aan mijn ouders te vertellen dat ik zelfmoord wil plegen, maar dat lukt gewoon niet. Ik heb het wel 10x geprobeerd, maar het komt er gewoon niet uit.

Ik heb wel vaker met 113 gechat. Het heeft wat geholpen, maar dat was meer bedoeld dat ik veilig de nacht of de dag door kon komen als ik alleen was. Echte oplossingen hadden ze niet, maar dat snap ik ook wel. 1 keer hadden we wel een goede oplossing bedacht. We hadden besloten dat ik mijn begeleider van mijn oude school ging mailen en alles ging vertellen. Die begeleider is dus van mijn oude school. We hebben elkaar 4 jaar goed gekend en zij was de ENIGE waar ik bijna alles tegen durf te vertellen. Ik heb haar een maand geleden gemaild en alles verteld, maar ze heeft helemaal niks terug gestuurd. Daar ben ik best verdrietig van.

Ik heb van alles al geprobeerd, maar niks helpt en het is alsof ik helemaal alleen sta. Ik voel me elke dag ook zoo alleen, omdat ik geen vrienden durf te maken. Het voelt alsof je continu honger hebt, maar niet durft te eten. Ik voel me ook heel verdrietig elke dag. Ook als ik blij doe tegen andere mensen voel ik me heel verdrietig.

Afgelopen week was ik een keer begonnen met het nemen van een overdosis medicijnen, maar ik was er toch maar mee gestopt na 3 pillen. En als ik alleen thuis ben moet ik me er van weerhouden om niet naar het spoor toe te gaan. Ik heb ook een paar keer gedroomd dat ik dood ging door een ongeluk, en dat was zo fijn...

Ja en nu snap ik ook niet waarom ik dit geschreven heb. Ik hoop dan toch dat jullie nog goede tips hebben of met me willen praten.

1 reactie

Hey,

wat vervelend dat je zelfmoord gedachtes hebt, ik heb er alleen helaas de oplossing niet voor. Ik zit er zelf ook mee en kom er maar niet vanaf, dus ik weet hoe je je voelt.

Ik kan je wel de standaard dingen gaan vertellen zoals om er met iemand over te praten en met wie dan en 113 ect., maar van wat ik hierboven lees weet je dat al allemaal.

Ik heb net even naar je andere topic gekeken en zag dat daar al hele wijzen helpers hebben gereageerd, dus ik denk dat je hier niet veel aan gaat hebben. Ik zou gewoon aanraden om probleem voor probleem aan te pakken en er een oplossing voor te verzinnen. Als je de oorzaak weghaalt zou het gevolg ook weg moeten gaan lijkt mij, maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan.


Sterkte!

Reageer