Skip to main content
Vraag

het gaat niet zo lekker

• December 3, 2024
  • 1 reactie
  • 32 Bekeken

Cato.db
Forum|alt.badge.img+4

heyyy 

het gaat heel slecht met mijjj 

ik was gisteren heeel boos en heb tegen me broer gezecht dat hij ook wel een keer wat kan doen want hij doet nooit wat en als dat hem niet aan staat dan ga je maar weg . ik ben huilend naar boven gerendt en toen is me zus achter me aan gegaan en kwam ze bij me zitten boven en zij snapte mij wel ik ik heb vandaag op school alles verkloot me opdracht voor een soort toets en me tekenles ik had echt een KUT! dag ik heb vanmiddag ook heelde tijd lopen huilen ik ben zo bang dat hij weg gaat en dan is dat mijn schuld want ik heb dat gezegt wat als hij echt weg gaat dan zie wij hem miss wel NOOIT meer en dat is dan MIJN schuld ik hoop dat het morgen iets beter met me gaat 

iefs ​@Cato.db 

kleine aanpassing door De Kindertelefoon i.v.m forumregel 3, iedereen blijft anoniem

1 reactie

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • August 4, 2025

Hoi ​@Cato.db,

Het klinkt echt heel heftig wat je doormaakt, en het is helemaal oké om je zo te voelen. Boos zijn en dingen zeggen waar je later spijt van hebt, gebeurt iedereen wel eens, zeker als je het zwaar hebt. Het is heel fijn dat je zus er voor je was en je begreep.

Probeer te onthouden dat jij niet verantwoordelijk bent voor wat je broer doet, ook al lijkt het nu misschien zo. Iedereen maakt fouten, en het betekent niet dat je hem kwijt zult raken. Geef jezelf de tijd om te rusten en probeer morgen weer met een schone lei te beginnen. Je bent sterker dan je denkt, en het mag echt even slecht gaan.

xx liefs Wolf 🐺