Skip to main content

Hey niemand weet dat het eigenlijk heel slecht met mij gaat ik voel me elke dag kut en denk elke dag bijna wel aan zelfmoord maar ik durf met niemand te praten wat moet ik doen soms denk ik het komt allemaal toch niet meer goed wtf doe ik hier nog wat moet ik doen 

Groetjes cato🫶🏻

Hey Cato,

Hoe komt het dat je je zo voelt? Wat is er precies gebeurd? 

Heyy,

Wat rot dat je je zo slecht voelt echt super goed dat je dit hier verteld!! Ik snap dat je niet met iemand durft te praten dat is ook erg lastig om te doen, maar ik wil je toch aanraden om wel iemand in vertrouwen nemen want ik weet echt zeker dat dat je kan helpen. Durf je misschien met je ouders te praten als je een goede klik hebt met ze? Je zou ook je mentor van school kunnen vertellen over hoe het met je gaat. Praat iig met iemand waarbij jij je op je gemak voelt. Je kan ook je gevoelens opschrijven zodat je het niet hoeft te zeggen misschien vind je dat fijner?

En weet dat de kindertelefoon ook voor je klaar staat om je te helpen en je zou dit ook altijd eens met hun kunnen bespreken! En als je denkt aan zelfmoord kan je ook 24/7 bellen of chatten met https://www.113.nl/.

Sterkte en hou vol er komen echt betere tijden aan geloof daar in!🍀❤️

Liefs, ItsJustMe <3

Hoi Cato,

Je zit in een nogal lastige situatie zien we. Wat vreselijk rot voor je, maar wat super knap dat je er hier over komt vertellen. Ik ben super trots op je.

Onthoud dat je er niet alleen voor staat. Je kunt met De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren. Ook kan je voor hulp of ondersteuning contact opnemen met 113 Zelfmoordpreventie via www.113.nl.  Zij zijn 24 uur per dag bereikbaar via telefoon en chat. Heel goed van je dat je dit durft te vertellen!

Veel sterkte!

Anna (De Kindertelefoon) 

Hey Cato,

Hoe komt het dat je je zo voelt? Wat is er precies gebeurd? 

Ik heb er een topic over gemaakt je kan daar kijken ik heb het daar uitgelegd

@ItsJustMe 
Ik praat wel is met de kindertelefoon en dat is fijn 113 Vind ik nog best wel eng ik hoop dat er betere tijden gaan komen bedankt voor je lieve berichtje❤️

Groetjes cato🫶🏻

@Anna_KT 

Dankjewel ik ga vanavond nog met de kindertelefoon bellen denk ik misschien dat ik ooit nog met 113 ga bellen maar dat durf ik eigenlijk niet

Groetjes cato❤️

Reageer