Vraag

Het gaat de foute kant op

  • 3 June 2022
  • 2 reacties
  • 80 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Alvast bedankt voor het lezen van mijn topic!

Zoals je in de titel al kon lezen gaat het niet bepaald lekker met mij. Beetje informatie, ben 16 jaar, heb nog nooit een relatie of iets degelijks gehad, ben maar 1,65m en weet niet precies of ik nu bi of straight ben.  (zie er niet heel slecht uit)

Ik worstel al een tijdje met het feit dat al me vrienden al eens een relatie hebben gehad/hebben  en het is ook niet zo dat ik me eenzaam voel, maar heb gewoon behoefte aan iemand om samen mee te zijn en niet persee voor seksuele dingen. Op de een of andere manier wanneer ik hieraan denk word het te pijnlijk en zet ik het weg als onnodig. Om dit gevoel weg te krijgen ben ik eigenlijk in de Rechts-Extremistische hoek belandt om zo dit gevoel een plaats te kunnen geven en altijd als ik eraan denk terug te vallen om de kracht die ik vind in dat Rechts-extremisme. Het helpt ook niet bepaald mee dat ik extreem geïntresseerd ben in geschiedenis en eigenlijk bijna alles weet. 

Ik vind het ook superkut om hulp te zoeken want ik ben ervan overtuigd dat ik dan iets verraad van mezelf.

Weet iemand help?

 


2 reacties

Reputatie 2
Badge +2

Hoi jongen15jaar2005,

 

We lezen dat je in een lastige situatie zit. Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren.

 

Groetjes, 

Feline van De Kindertelefoon

Ik snap eigenijk niet zo goed wat je vraag nu is? 

Wil je iemand om een relatie mee te krijgen? Of wil je van het rechts-extremisme weg?

Op je 16de is het helemaal niet heel om nog niet precies te weten waar je op valt.  Je kan echt nog experimenteren en je zal het vanzelf een keer weten.  Ook relaties komen vanzelf.  Ben je al wel eens verliefd geweest?

Over dat rechts-extremisme kan ik alleen maar zeggen dat dat voor mij een reden zou zijn om hard van je weg te rennen. 

Reageer