Skip to main content
Vraag

Het beloofde verhaal !

• September 9, 2023
  • 31 reacties
  • 1468 Bekeken

Toon eerste bericht

31 reacties

Forum|alt.badge.img+8
  • Vaak actief
  • November 24, 2024

Hoi, dit is het mooiste verhaal dat ik gelezen heb. Sinds lange tijd.  Ik kan het nu helemaal voor me zien. Die klas, die juf. De jongens met hun streken. En hun straf. En hoe hij in de hoek staat te veranderen. En hij moet huilen.  En hoe het afloopt.  Echt een lief en heel mooi verhaal! ♥️En ik vind de personen ook echt leuk beschreven. Groetjes Tjempie xxx dankje ​@Tartan15  voor de tip. 

• April 22, 2025

Lieve ​@Maiskolfje,

wat een ontzettend mooi verhaal! Het raakte me echt! Het deed me denken aan hoe mensen kunnen veranderen. Het geeft mij (en anderen) veel motivatie om hetzelfde te doen. Jij bent zeker een goede schrijver/schrijfster, blijf zo doorgaan topper!🥰🤗

Tover01
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • April 22, 2025

Hey lieve ​@eendje  dat vind ik ook nog steeds! Het is jammer dat we ​@Maiskolfje  niet vaak meer zien maar ik heb dit verhaal gekopieerd en bewaard, toen al. Het is zo'n mooie versie van mijn verhaal en mijn verandering dat ik het zelf niet beter zou kunnen omschrijven 😊vind ik na al die tijd nog steeds. Liefs Tover xxx

• October 9, 2025

Hi! Ik zocht dit nog. Found it. Dit is werkelijk prachtig geschreven dat is zeker. Zoals iedereen zegt je ziet het voor je. Gosh ​@Tover01  jij was wel een mannetje daar zeg. Dat zou ik niet verwachten als je nu kijkt. Blad aan de boom. Nu kan ik jou wel wat beter snappen hoe het komt. Ik blijf die girly stuff apart vinden maar daar wil ik niet elke keer op klappen. Je verhaal is wel echt mooi. Hoe jij je mindset omgooide. En hoe jouw straf was, wat er met jou gebeurt in de hoek. Al zou ik er zelf nooit gaan staan maar deze was jouw turning point. Karma ook, zeker. Dik en dik verdiend. Ik begrijp de opmerkingen van ​@Diana  en ​@Tjempie  nu, dat ze zeiden vragen te hebben over de soort van straf en niet of jij die verdiende. Ben ik het mee eens. Want deze had je coming. Lekker in de hoek staan. Goed zo. Naja je was ook nog zo'n joch. Kijk je er niet verder op aan. Wel super cute hoe Maiskolfje jou beschrijft. Tastbaar en best wel eens met ​@Dobymeis13  en Sjardy. Je moet echt wel een beauty cuty zijn 😍. Had graag jou daar zien staan. Ergens vind ik je apart als boy maar ook sterk en je bent wel lief.  Ik heb weer iets geleerd. Succes ​@Tover01 ! 

Groetjes K.

Dobymeis13
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • October 11, 2025

Hi Sjardy, jammer dat je weg bent! En idd, het verhaal is echt zo goed en zoals jij zegt tastbaar. Erotisch…..

Doby xx

Deel van de tekst verwijderd door De Kindertelefoon p basis van regel 

6. Plaats geen illegale, schadelijke, triggerende en/of choquerende (seksuele) inhoud of links op het forum.

Hiermee bedoelen we bijvoorbeeld:

• Topics en reacties die als doel hebben om seksueel opgewonden te raken. Topics over het tot in detail delen van seksuele fantasieën of het tot in detail delen van seksuele ervaringen zijn dan ook niet toegestaan. 

Omdat we willen dat vragen op het forum duidelijk overkomen halen we (choquerende) details die afleiden van de vraag of het antwoord weg, of we passen de tekst aan. In sommige gevallen verwijderen wij het volledige topic, afhankelijk van het topic kijken we wat nodig is. We vinden het belangrijk dat de vraag die wordt gesteld centraal blijft staan.

Anne - De Kindertelefoon

Hoi. ​@Tover01  en @moderatoren. Ik heb destijds deze ongepaste en seksueel getinte reactie geplaatst.  Gelukkig voor het grootste deel verwijderd. Na alles wat we hebben gedeeld in de topic https://forum.kindertelefoon.nl/emotionele-problemen-en-gevoelens-29/brief-die-je-niet-zal-sturen-99510?tid=99510&fid=29

wil ik daar even op terug komen. Ik wil mijn welgemeende excuses aanbieden namelijk.  Mijn ogen bleven toen in een rare bui vooral hangen bij de uiterlijke beschrijving van jou, Tover, en dat bracht me in een staat waarin ik nooit een post had moeten plaatsen hier. Ik vergat de context en jouw ervaringen, je omwenteling en liet me gaan. Nu ik jouw lieve eerlijkheid nog eens weer las over je straf en wat het met jou deed stak het mij opeens dat ik deze reactie ooit had geplaatst. Ik heb je tot ' kijk object ' gemaakt in mijn hoofd en dat mag niet en is heel fout van mij geweest.  Het spijt me. En ik vind je een super stoere, wijze en karaktervolle jongen met een prachtige eigen route. Ik kan van je leren! 

Met veel respect en deemoedigheid naar jou toe, Doby 🥺😘

Tover01
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • October 11, 2025

Hey lieve ​@Dobymeis13  maak je geen zorgen! Ik heb het niet verkeerd opgevat en je hebt nooit iets gemeens of verkeerds gezegd hoor. Niks aan de hand! ♥️ Liefs, Tover xxx