Vraag

HELP! Mijn vriend wil dood

  • 18 January 2018
  • 2 reacties
  • 115 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Heey, Ik ben een meisje van 15 en ga best veel met jongens om. Gewoon als vrienden. Zo heb ik 1 hele goede vriend van me die ik net een half jaartje ken en echt als een broer voor me voelt. We weten heel veel over elkaar. Hij zit op MBO en is erg depressief ik vind het heel erg en weer niet zo goed wat ik ermee aanmoet. Ik was vanmiddag bij een andere vriend van me en toen snapte hij me hij vertelde dat het zijn laatste snap was. Ik heb hem gebeld en hij zei dat hij het leven niet meer zag zitten. Omdat ik bij een vriend was heb ik tegen hem gezegt dat hij me in de avond terug moest appen/bellen en dat ik hem ging helpen. Ik kan ook niet naar hem toe want hij woont 30 minuten rijden. Dus ik kwam thuis en heb hem gebeld en geappt. Hij heeft nog steeds niet gereageerd en ik weet niet wat ik nu moet doen. Ik ben erg bang dat hij weg is. Ik weet niet wat ik moet doen wie kan me helpen?

2 reacties

Reageert hij ook niet als je belt? misschien kan je mensen in zijn omgeving contacten?. Heeft hij nog helemaal niet gereageerd?

Het is een vervelende situatie en voor jou veel stress natuurlijk. Als hij echt dreigt zich wat aan te doen zou je eventueel de ouders kunnen inlichten. Ik weet niet wat het beste is om te doen, maar iemand in zijn omgeving moet dan wel weten dat er iets gaande is? lukt dat denk je?.
@akotov het gaat al iets beter maar de gedachten die hij heeft zijn niet weg ik ben bang dat het misschien over een week weer slechter gaat. Hij heeft veel ruzie met zijn ouders en ik ben ongeveer de enige met wie hij echt kan praten. Maar bedankt voor je antwoord

Reageer