Help me divrigent100

  • 10 October 2018
  • 8 reacties
  • 102 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hey waar is divrigent100 is die ernog ik ben kanoniem ik ben weer terug ik zoek jullie hulp im word weer gepest en uitgescholden getreiterd elke dag weer ik ben er klaar mee

Gr

8 reacties

Reputatie 3
Badge +8
Hey,

100Divergent11 heeft al een tijdje geleden besloten om te stoppen dus zij zal je helaas niet opnieuw van advies kunnen voorzien.
Misschien kun je je situatie verder toelichten zodat diegene die er niet van op de hoogte zijn, en je oude topics niet kunnen vinden, een poging kunnen wagen om je nieuwe 100Divergent11 te worden.
Hey

Ik wist dat ze haar acc had verwijderd maar waarom dan en ik dacht miss is ze terug.
Jammer ik vond haar heel behulpzaam en aardig. Alleen wrm deed ze dat? Het verwijdereb

Ik ben kian kom uit china en word heel vaak gediscrimineerd en gepest en veel uitgescholden
Zoals made in china bamibakker kut chinees spleetoog en dat soort dingen mensen rennen weg voor me in de pauze er word achter me rug om gepraat en ik word telkens uitgedaagd ik zie t nie meer zitten heb al mesjes gekocht alleen ja ik heb geen toekomst en ja dat is t

Gr kian (kanoniem)
Wrm is dit forum zo erg veranderd echt irritant
Hi,
Ala je gepest word kan je het beste naar je mentor gaan.

Helaas is 100Divergent11 er niet meer.
Ik heb geen idee waarom ze weg is.
Ze was idd erg aardig en behulpzaam.

Het forum is geupdate, er zijn nieuwe dingen en nog wat nieuwe dingen in de mobile versie.
Hey

Asy wat leuk dat je reageert ben jij diegene die er ook al lang opzit ken je me nog kanoniem? Ik ben vorigjaar begonnen toen was jij er ook vgsmij btw wat staat er onder wat je zei op t laatst met die chinese tekens ben jij ook chinees?


~killing pain with pain~痛死痛


Gr ly all
Reputatie 3
Badge +8
Ik wist dat ze haar acc had verwijderd maar waarom dan en ik dacht miss is ze terug.
Jammer ik vond haar heel behulpzaam en aardig. Alleen wrm deed ze dat? Het verwijdereb

Geen idee. Ze had haar account verwijderd dus ik neem aan dat ze gestopt is.
Het lijkt mij verstandig om het pesten te delen met jouw mentor, iemand anders van de schoolleiding of een vertrouwenspersoon.
Zij kunnen namelijk dit aanpakken.

"Ik wist dat ze haar acc had verwijderd maar waarom dan en ik dacht miss is ze terug. "
Het kan zijn dat er in een topic wat meer informatie staat, maar ik weet niet hoeveel topics je daarvoor moet doorspitten.
Hey Kian123anoniem,
Als ik jou was zou ik naar een volwassen persoon gaan die je vertrouwd en het verhaal hier aan uitleggen in de hoop dat zij jou kunnen helpen. Als hun hulp niet helpt kun je altijd overwegen om naar een andere school te gaan.
Ik hoop dat ik je een betje heb geholpen

Reageer