Help alsjeblieft ?
Hoi, het is best lang geleden dat ik weer is iets heb geplaatst. Ook omdat het n tijdje heel goed ging en ik niet echt behoefte had. Maar nu gaat het best slecht. Ik zit nu al 1 jaar en 3 maanden op een gesloten instelling. En ik mag nu naar een open groep. Dat is best fijn maar ook niet want ze hadden me beloofd om naar huis te laten gaan maar omdat ik veel drugs gebruikte en snachts uit huis er uit naaide om drugs te gebruiken en te chillen. Maar nu ben ik 1 week thuis en voel weer dat ik me zelfmoordgedachtes krijg en boosheid op me zelf, op alles en iedereen. En ik heb al een arm vol dikke littekens wil dr niet meer maken maar weet niet zo goed wat ik hier tegen kan doen want als ik het met iemand deel. Dan denken ze weer daar komt zij weer aan want mijn leven gaat al 2 jaar. En iedereen is mij n beetje zat heb ik zon gevoel. Ik weet niet of iemand dit ook heeft maar alle gedachtes enzo komen telkens terug en het gaat niet weg.
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.