heb ruzie met me vriend

  • 20 February 2022
  • 7 reacties
  • 86 Bekeken

Reputatie 3
Badge +1

hey ik ben jay

 

mijn groots angst is ruzie hebben met iemand en dat het heel slecht gaat afloopt. het is all een paar keer eerder gebeurt 😞 ik had ruzie met iemand en ze zijden dat ze tijd voor hun zelf wouden en een tijdje met rust gelaten willed woord. het is nu all twee week geleden gebeurt. ik ben echt heel erg bang om hun te appen ik weet echt niet hoe ik dat moet doen. ik voel me echt kwijt. wat moet ik doen? moet ik hun nog even tijd geven of zall ik ze appen en hoe kan ik dan dat het beste doen?   


7 reacties

Reputatie 2
Badge

Hallo:)

Ik wil je graag helpen, maar ik vind dit ook een best moeilijk geval. Was het een heftige ruzie? Denk je ook dat het jouw schuld is? Ik ken je vriendin niet, maar misschien vind zij het ook fijn als jullie weer gaan praten. Het is in een ruzie belangrijk dat je communiceert. Jij zit er duidelijk erg mee, ik denk dat het best is dat je het met haar uitpraat. Doe dat dan niet via app, maar in persoon.  Als jullie praten, luister naar wat zij te zeggen heeft, wat haar precies zo boos / verdrietig heeft gemaakt. Natuurlijk mag je ook zeggen wat jij er van vindt. Ik hoop dat dit advies helpt! Uiteindelijk moet jij zelf de keuze maken.

Groetjes, Sasha:)

Misschien kan je iets voor haar kopen

Een teddybeertje of zo

En met haar gaan praten 

 

Zelle

Reputatie 3
Badge +1

@Sasha1
hey! heel erg bedankt voor je hulp! dit help me echt. ik ga proberen om met haar te praten moet well nog kijk hoe ik dat het beste kan doen maar komt goed.  bedankt 

groetjes, jay

Reputatie 3
Badge +1

@Zelle

bedankt voor je hulp en reageren! ik ga probeeren met haar te praten

goetjes,jay

Wat naar, ik heb dit zelf ook een keer meegemaakt, ik heb nu weer contact met dat persoon maar dat duurde wel erg lang... mijn tip is om langzaamaan weer contact op te nemen bijvoorbeeld: app ze en vraag of ze ook carnaval gaan vieren daarna kan je af en toe weer bellen of afspreken.  Probeer het dus niet te snel achter elkaar te doen geef ze wat tijd en ruimte om te verwerken wat er is gebeurt.

Reputatie 3
Badge +1

-onnodige quotes verwijderd-

echt heel erg bedankt voor de tip! het helpt echt. dat lijkt mij ook de beste optsie. me moeder zij ook app hun effe het ergst dat kan gebueren is dat ze nog een beetje ruimte willen en  ze heeft gelijk! echt heel erg bedankt voor de hulp het beteken heel veel voor me!

 

groetjes, jay

Reputatie 7
Badge +7

Ja koop een teddybeertje

Praat het uit met haar

Haar met rust laten en ze komt zelf naar jou toe

 

MCES 

Reageer