Skip to main content

heb ik stress?

• July 21, 2026
  • 2 reacties
  • 18 Bekeken

Aerix
Forum|alt.badge.img

Ik heb het idee dat ik te veel stress heb: mijn haar valt soms uit (klein beetje), ik eet niet veel, ik heb een zelfmoordpoging gedaan en S vertelde het sws aan een vriend, ik slaap heel slecht en ik heb hele wallen onder mijn ogen, maar echt veel. Ik wil niet leven.

2 reacties

Carolien_
Forum|alt.badge.img+4
  • Community Manager
  • July 21, 2026

@Aerix We hebben dit bericht ook in een ander topic van jou geplaatst, maar vanwege de inhoud van je topic plaatsen we het ook hier.

Je zit in een nogal lastige situatie zien we. Onthoud dat je er niet alleen voor staat. Je kunt met De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren. Ook kan je voor hulp of ondersteuning contact opnemen met 113 Zelfmoordpreventie: bellen via 113 (of 0800-0113), of chatten via www.113.nl.  Zij zijn 24 uur per dag bereikbaar via telefoon en chat.

In Vlaanderen is er ook een hulplijn waar je kunt bellen, chatten en e-mailen. Zij zijn te bereiken via De Zelfmoordlijn 1813. Ook zij zijn dag en nacht bereikbaar.

Heel goed van je dat je dit durft te vertellen!

Veel sterkte!

Carolien (De Kindertelefoon)

Boterbloempjee
Forum|alt.badge.img+10

Hoi ​@Aerix ,

Wat rot en naar zeg, heb je iemand die je vertrouwd waar je het tegen kunt zeggen? Misschien is het ook verstandig om hier een keer mee naar de huisarts verteld, zodat je de juiste hulp hiervoor kan krijgen, want dat verdien je echt en ben je zeker waard. ♥️ 

Veel liefs