Skip to main content

Gevoelens

Lupus
Forum|alt.badge.img+19
  • Vaste gast
  • 1785 reacties

Even mijn gevoelens delen, het kan heftig zijn 

Ik wil dood, ik doe er niet toe. School is kut, heb geen echte vrienden, waarom leef ik nog? Ik huil elke dag stiekem in me zelf, maar op school, lach ik gewoon wel. Ik snap mezelf niet, wat ik nou ben, alles gaat fout in mijn leven. Ik doe er gewoon niet toe voor mijn gevoel. 113 helpt ook niet. Ik weet niet wat ik moet doen

Lupus 

19 reacties

Boterbloempjee
Forum|alt.badge.img+8

Hii lieve ​@Lupus ,

Jeetje wat heftig en naar zeg 😔. Ik snap wel dat je je zo voelt maar dat betekent nog niet dat dit blijvend is .. kun je er met iemand over praten die vertrouwd of waar je dit wel tegen durft te zeggen? Ookal voelt het misschien nu hopeloos, er geven altijd mensen om je en niemand zou je kwijt willen.  ♥️ misschien lucht het op om hier over te praten met de kindertelefoon? Voor misschien wat motivatie... hoop dat het een keer wat beter gaat.  😔♥️

Veel liefs en knuffel ♥️

Cantaloupe
Forum|alt.badge.img+6
  • Topper
  • 562 reacties
  • 22 maart 2025

Haii lieve ​@Lupus ,

awh wat rot dat je je zo voelt😓❤ ik sluit me aan bij ​@Boterbloempjee , misschien kan je ook nog op zoek gaan naar een plek waar je nieuwe mensen leert kennen? als je dan wat vrienden kan maken voel je je misschien ook weer wat positiever❤  heb je zelf een idee wat je dan leuk lijkt?.. anders kunnen we ook vast wel met je meedenken🤗

Veel liefs en knuffel, hoop dat je je snel wat beter gaat voelen..🫂❤

Tartan15
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • 3312 reacties
  • 22 maart 2025

Hoi, ach lieve jongen toch 💕 ik leef met je mee. Ik denk dat voor jou de adviezen van ​@Boterbloempjee  en ​@Cantaloupe  echt kunnen helpen. Hoe fijn zou het zijn als je een omgeving had van lieve leuke mensen die je  nemen zoals je bent en jou graag willen leren kennen?  Ik heb dat bij mijn sport en scouting, zoiets zou jij ook kunnen overwegen! En denk wel, jij bent een goede lieve jongen en je gaat nog heel veel mooie dingen doen en beleven!  Had de wereld maar veel meer jongens als jij !  Dikke knuffel, groetjes en liefs, Tartan XxX

Lupus
Forum|alt.badge.img+19
  • Topic-opener
  • Vaste gast
  • 1785 reacties
  • 22 maart 2025

@Cantaloupe ,

Nee, ik heb niet echt een plek inde buurt zover ik weet

Groetjes Lupus

Lupus
Forum|alt.badge.img+19
  • Topic-opener
  • Vaste gast
  • 1785 reacties
  • 22 maart 2025

@Boterbloempjee , ik zou nog een keer kijken voor de kt

Groetjes Lupus 

Lupus
Forum|alt.badge.img+19
  • Topic-opener
  • Vaste gast
  • 1785 reacties
  • 22 maart 2025

@Tartan15 ,  

Ik heb voor zover ik weet gewoon niet zo'n plek in de buurt, wat ik uiteraard jammer vind. Het enige wat me nog een beetje afleiding heeft is mijn website maken.

Groetjes Lupus 

3 reacties achter elkaar ;)

Cantaloupe
Forum|alt.badge.img+6
  • Topper
  • 562 reacties
  • 22 maart 2025

Haii lieve ​@Lupus ,

is de dichtsbijzijnde misschien wel te doen als je ouders je willen brengen/halen?..❤

Misschien is hockey, tennis, volleybal, basketball of atletiek ook nog een idee? of iets met tekenen of zwemmen.. er is vast wel iets in de buurt hoor😊❤

Veel liefs🤗

Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • 163 reacties
  • 22 maart 2025

Hoi ​@Lupus  ik vind het heel zielig voor jou en ik hoop dat  de tips je helpen! Ik vind het heel goed dat je dit vertelt. Knap dat je zo eerlijk bent. Hopelijk vind je mensen die jou kunnen opvrolijken en helpen. Je lijkt me een leuke aardige jongen ! 

Groetjes Tjempie xxx

Fleur_
Forum|alt.badge.img+2
  • De Kindertelefoon
  • 101 reacties
  • 22 maart 2025

Hi ​@Lupus ,

Wat vervelend om te horen dat het niet goed met je gaat. Ik kan me voorstellen dat het allemaal dan erg vervelend is. Ik zie dat je zegt dat 113 niet voor jou werkt, wat knap wel dat je dat al wel hebt geprobeerd. Ik zie dat veel anderen ook al tips hebben gegeven maar onthoud dat je er niet alleen voor staat. Je kunt ook altijd met De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren.  Ik hoop dat je je snel wat beter gaat voelen, of dat de tips van anderen hier werken! 

Groetjes,

Fleur

De Kindertelefoon

Tover01
Forum|alt.badge.img+16
  • Ster
  • 2520 reacties
  • 23 maart 2025

Hey lieve ​@Lupus  ik zie al goede tips dus van mij een hug en alle steun! Trouwens als je zeker wilt weten of er Scouting of zoiets in de buurt is kun je altijd op hun site kijken en vlgs mij heeft maps ook de mogelijkheid om er op te zoeken. Ik zou het je gunnen dat je iets vind! Veel liefs, Tover xxx 😘

tim16
Forum|alt.badge.img+18
  • Ster
  • 4226 reacties
  • 23 maart 2025

Hey ​@Lupus Wat kut dat je je zo voelt. Er staan al wat goede tips hier en daar sluit ik me bij aan.

Probeer, als het kan, er toch met iemand over te praten. Misschien lijkt het also het op de korte termijn niet helpt maar het is altijd beter dan het op te kroppen.

Heel veel sterkte.

Permabored
Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • 2 reacties
  • 23 maart 2025

Hoi lieve ​@Lupus, ik sluit me ook volledig bij de anderen hier aan en ook van mij virtual hugs ^^ Ik wil je ook eventjes meegeven dat, ook al voelt het niet zo, er altijd wel mensen zijn die wel van jou houden. Verder ook, net zoals ​@tim16 zegt, wil ik je ook adviseren om met iemand te praten die jij echt goed vertrouwt en die jou ook goed kan begrijpen, en andersom. Ik hoop dat je hier toch nog iets aan hebt.

Groetjes , C ♥★

( naam aangepast door De Kindertelefoon vanwege regel 3 )

Lupus
Forum|alt.badge.img+19
  • Topic-opener
  • Vaste gast
  • 1785 reacties
  • 24 maart 2025

Ik weet het niet meer. Alles gaat fout. Heb moeite met Frans, heb veel huiswerk, geen vrienden, ik kan het niet meer aan. Ik huil mezelf elke nacht in slaap om 12 uur snachts. Ik kan het niet meer hebben, ik wil er mee stoppen, ik wil er klaar mee zijn. Ik geef het op

Lupus

AanNOonNOonNIieEMm
Forum|alt.badge.img+1

Hey ​@Lupus 

Niet opgeven alsjeblieft.

Je kan dit. Het leven kan lastig zijn en er kan een periode zijn waar het niet goed gaat. Maar geef alsjeblieft niet op. Probeer anders met een vetrouwenspersoon te praten, misschien dat dat helpt. (ik hebt de berichten van de andere forummers nog niet gelezen en het kan zijn dat ik een dubbelvoorstel doe dus alvast mijn excuses). 

En  ik las dat je zei dat alles fout gaat. Even een super dom voorstel van mij: wat nou als je even alles fout laat gaan? Dat je daarna hard gaat werken om het op te bouwen? Want een gebroken glas blijven lijmen gaat niet helpen. Je moet het glas laten breken voordat je er iets nieuws van kan maken. (ik heb dit zojuist bedacht en sorry voor als het dom klinkt)

Maar geef niet op alsjeblieft! Er zijn zeker nog mensen die om je geven, 100% zeker weten. 

Ik snap dat het een moeilijke periode kan zijn nu maar je kan dit. Echt waar, ik geloof in je.

Je kan dit!

Groetjess

Lupus
Forum|alt.badge.img+19
  • Topic-opener
  • Vaste gast
  • 1785 reacties
  • 24 maart 2025

Ik zie nu pas dat mijn reactie op andere reacties niet gepost is. Dan maar opnieuw 

Cantaloupe schreef:

Haii lieve ​@Lupus ,

is de dichtsbijzijnde misschien wel te doen als je ouders je willen brengen/halen?..❤

Misschien is hockey, tennis, volleybal, basketball of atletiek ook nog een idee? of iets met tekenen of zwemmen.. er is vast wel iets in de buurt hoor😊❤

Veel liefs🤗

​ Ik weet niet, ben aan het zoeken voor iets maar nog niet gevonden.

Tjempie schreef:

Hoi ​@Lupus  ik vind het heel zielig voor jou en ik hoop dat  de tips je helpen! Ik vind het heel goed dat je dit vertelt. Knap dat je zo eerlijk bent. Hopelijk vind je mensen die jou kunnen opvrolijken en helpen. Je lijkt me een leuke aardige jongen ! 

Groetjes Tjempie xxx

​ Heel erg bedankt hoor. Ik hoop het ook.

Tover01 schreef:

Hey lieve ​@Lupus  ik zie al goede tips dus van mij een hug en alle steun! Trouwens als je zeker wilt weten of er Scouting of zoiets in de buurt is kun je altijd op hun site kijken en vlgs mij heeft maps ook de mogelijkheid om er op te zoeken. Ik zou het je gunnen dat je iets vind! Veel liefs, Tover xxx 😘

Scouting moet ik nog kijken of dat me überhaupt leuk lijkt, maar kijk nog even 

tim16 schreef:

Hey ​@Lupus Wat kut dat je je zo voelt. Er staan al wat goede tips hier en daar sluit ik me bij aan.

Probeer, als het kan, er toch met iemand over te praten. Misschien lijkt het also het op de korte termijn niet helpt maar het is altijd beter dan het op te kroppen.

Heel veel sterkte.

Ik zal nog kijken om met de kt te praten, als ik daar tijd voor heb

Permabored schreef:

Hoi lieve ​@Lupus, ik sluit me ook volledig bij de anderen hier aan en ook van mij virtual hugs ^^ Ik wil je ook eventjes meegeven dat, ook al voelt het niet zo, er altijd wel mensen zijn die wel van jou houden. Verder ook, net zoals ​@tim16 zegt, wil ik je ook adviseren om met iemand te praten die jij echt goed vertrouwt en die jou ook goed kan begrijpen, en andersom. Ik hoop dat je hier toch nog iets aan hebt.

Groetjes , C ♥★

( naam aangepast door De Kindertelefoon vanwege regel 3 )

Heb er heel veel aan hoor! Hoop alleen dat je nu geen waarschuwing hebt door mijn topic. En dan ook nog eens om je 2de reactie 

Groep Lupus 

Ik denk met je mee
Forum|alt.badge.img+2

Hi 

Wat vervelend dat je dit gevoel hebt maat 

Ik weet ook niet heel goed wat je wilt voor tips 

Maar ik weet zeker dat er mensen zijn die om je geven en van je houden 

Ook mensen op het Forum 

En ik weet dat het leven niet altijd makkelijk is

Maar ik weet wel de dingen in mijn leven die moeilijk waren 

Die hebben me wel gebracht naar wie ik nu ben 

En ik hoop dat jij en iedereen later mag inzien 

Probeer te praten vriend echt waar 

En bekijk altijd te mooie kanten 

En ik weet dat dat heel makkelijk klinkt en het in de werkelijkheid niet zo ervaren wordt 

Ik hoop dat je al een stukje beter voelt met de lieve reacties van alle mensen op het forum 

Jij kan dit geloof in jezelf zoals andere in jou geloven

Sterke 

Groetjessss 

Diana
Forum|alt.badge.img+5
  • Topper
  • 513 reacties
  • 25 maart 2025

Hoi, ik kan niet zo veel toevoegen aan alles wat de lieve mensen hier  al gepost hebben. Ik hoop echt voor je dat het snel beter gaat.  Knuffels, D

Lupus
Forum|alt.badge.img+19
  • Topic-opener
  • Vaste gast
  • 1785 reacties
  • 1 april 2025

Ik begrijp mezelf niet. Alles gaat goed in mijn leven. Ook op school, behalve Frans dan, en ik wil nog steeds dood. Ik snap mezelf niet. Ik raak in de war, ik weet het niet. Ik snap niks van mezelf van wat ik nou ben, maar mijn hele leven gaat goed, maar waarom heb ik geen zin in het leven meer? Waarom ben ik depressief? Waarom wil ik mezelf vermoorden? Ik snap het niet meer, en dat maakt het alleen maar erger

Lupus 

Cantaloupe
Forum|alt.badge.img+6
  • Topper
  • 562 reacties
  • 2 april 2025

Haii lieve ​@Lupus ,

awh jeetje wat rot😔❤️ het is niet raar hoor dat je niet goed weet waar het door komt..❤️

Lukt het om dit tegen iemand te vertellen ?..je hoeft het niet alleen op te lossen ❤️🫂 .. hoop dat het lukt😘 

Veel liefs en knuffel🤗💕 

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Cookie instellingen