Beantwoord
Gevoel geen vrienden hebt
Haii ik heb letterlijk wel eens aan mensen gevraagd of ze echt vrienden waren en ik heb soms gwn echt het gevoel alsof ik geen vrienden heb daarnaast hebben mensen bij mij op school vaak kritiek op Mn stem en doen dat na ik vind dat ook heel vervelend en zit vaak alleen in de pauzes maar hebben jullie tips rea please❤️💕
Beste antwoord door Anonymous
Hey @Anoniem1407
Probeer je niks aan te trekken van mensen die misbruik maken van jou. Ben trots op wie je bent, hoe moeilijk dat soms ook is. Als je jezelf bent en daar trots op bent, straalt dat zelfvertrouwen uit. Mensen om je heen zullen sneller tegen je praten als ze aan je lichaamstaal zien dat je zelfverzekerd bent.
Als de mensen door blijven gaan over je stem, zeg er dan iets van tegen je mentor, ouders etc. Succes!
SimplyMe
Bekijk origineelProbeer je niks aan te trekken van mensen die misbruik maken van jou. Ben trots op wie je bent, hoe moeilijk dat soms ook is. Als je jezelf bent en daar trots op bent, straalt dat zelfvertrouwen uit. Mensen om je heen zullen sneller tegen je praten als ze aan je lichaamstaal zien dat je zelfverzekerd bent.
Als de mensen door blijven gaan over je stem, zeg er dan iets van tegen je mentor, ouders etc. Succes!
SimplyMe
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.