Beantwoord

Gevoel geen vrienden hebt

  • 12 November 2018
  • 3 reacties
  • 303 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Haii ik heb letterlijk wel eens aan mensen gevraagd of ze echt vrienden waren en ik heb soms gwn echt het gevoel alsof ik geen vrienden heb daarnaast hebben mensen bij mij op school vaak kritiek op Mn stem en doen dat na ik vind dat ook heel vervelend en zit vaak alleen in de pauzes maar hebben jullie tips rea please❤️💕
icon

Beste antwoord door Anonymous 13 November 2018, 20:02

Bekijk origineel

3 reacties

Heyy,
wat vervelend dat je je zo voelt!

Dat niet iedereen je even aardig vindt is heel normaal, maar dat betekent niet dat ze kritiek mogen geven op van alles en nog wat. Je zou hier ook wat van kunnen zeggen, dat kan via je mentor als je het lastig vindt.

Op school lopen heel veel mensen rond en ik weet zeker dat er iemand is met wie je wel goed kan opschieten. Je kan nieuwe mensen leren kennen door in de pauze een meer bij iemand anders te gaan staan, wat in het begin best akward is haha. Je kan je ook aanmelden bij een buitenschoolse activiteit, je leert dan mensen kennen die in elk geval 1 gemeenschappelijke hobby hebben.

Heel veel succes!!
Hey @Anoniem1407

Probeer je niks aan te trekken van mensen die misbruik maken van jou. Ben trots op wie je bent, hoe moeilijk dat soms ook is. Als je jezelf bent en daar trots op bent, straalt dat zelfvertrouwen uit. Mensen om je heen zullen sneller tegen je praten als ze aan je lichaamstaal zien dat je zelfverzekerd bent.
Als de mensen door blijven gaan over je stem, zeg er dan iets van tegen je mentor, ouders etc. Succes!

SimplyMe
Ik denk dat je je geen zorgen hoeft te maken over de mensen die je links laten liggen en dat je gewoon dingen moet doen die je blij maakt. Zoals met je familie dingen doen, YouTube video's kijken, sporten, zingen etc. Ik denk dat die dingen je een stuk blijer maken dan die vrienden die eigenlijk geen vrienden zijn. Vrienden zijn ook is niet altijd even leuk het brengt namelijk veel drama en gezeur. Ik zit soms liever in me bed met wat eten en netflix dan afspreken met mensen. 😉 En ik snap dat het rot is en dat je ook af en toe wel met vrienden wil afspreken en dat alleen zitten in de pauze ook niet fijn is, maar er komen sowieso wel betere tijden aan. Ik had ook een lange tijd dat mijn beste vriendin opeens met heel veel andere mensen omging en mij daar totaal niet bij betrok. En nu zijn we nog steeds beste vriendinnen en hebben we een vriendengroep van 6 mensen. En buiten die vriendengroep hebben we allebei nog andere vrienden. xxx

Reageer