geen vrijheid door mijn stiefvader

  • 13 March 2021
  • 9 reacties
  • 103 Bekeken

Badge

Door mijn stiefvader heb ik totaal geen vrijheid. Ik mag mijn telefoon niet meenemen naar school, ik mag er maar 1 uur per dag op 's avonds na het eten en meestal is het korter dan dat. Dit is nog maar 1 van de 100 dingen.


9 reacties

Reputatie 2
Badge +2

Met hem praten

Badge

dat gaat niet. Hij wordt boos en dan wordt het alleen maar erger

Reputatie 2
Badge +2

Met veiligthuis bellen en wat doen. al word hij daar niet blijer van.

Badge

hebben we al geprobeerd maar dan zet hij ons op straat met niks

Bel de politie, dit is niet goed en hij is theoretisch gezien je vader niet... dus hij mag vgm niet zoveel te zeggen hebben over jou en weet je moeder dat hij super atreng is ? Zo niet, bespreek het met haar. Of zeg dat hij redenen moet geven waarvoor hij dit doet. Misschirn krijg je hierdoor een discussie, maar misschien uiteindelijk wel minder 'regeltjes'.

Badge

dit hebben we geprobeerd. niks werkt. we gaan al verhuizen, dus we moeten volhouden. maar deze laatse maanden wprdt het alleen maar erger.

Reputatie 1
Badge

weglopen misschien in de nacht? De tekst is verwijderd omdat deze in strijd was met forumregel 6. Plaats op het forum geen persoonsgegevens.

Badge

weglopen misschien in de nacht? 

Heel lief! Maar niet mogelijk. Ze slapen slecht. Ik moest op zaterdag een keer werken, en mijn wekker stond per ongeluk een uur te vroeg (5 uur) dus toen was mijn stiefvader wakker. En met de avondklok kan het nu ook niet… En ik ben 15 en moet om half 9 op bed liggen anders ben ik de volgende dag zogenaamd chagarijnig. 

Reputatie 6
Badge +12

Misschien kan je naar een vertrouwenspersoon gaan om erover te praten?

Reageer